'Wat is er Milou?' herhaalt Cynthia. 'Daar kom je vanzelf wel achter' antwoord Milou geheimzinnig. 'vertel nou gewoon wat er is' zeurt Cynthia door. 'nee, je komt het volgende week te weten' 'wat is er dan?' probeert Cynthia toch nog. 'denk maar goed na, ik weet alleen niet of je het raad' antwoord Milou en ze begint haar eten op te scheppen. Cynthia denkt 'wat zou er met Milou zijn? wat is er volgende week?'

De volgende dag als Cynthia naar school fietst, ziet ze Jurre voor het stoplicht staan. ze gaat naast hem staan en zegt gedag. 'Hee' zegt Jurre. 'Hoelaat ben jij uit vandaag?' Cynthia denkt na en zegt dat ze half 3 uit is. 'Ik ook, heb je zin om iets leuks te doen?' vraagt Jurre. 'Jaa leuk!' antwoord Cynthia. 'misschien kan je een paar meiden uit je klas meenemen?' zegt Jurre terwijl het stoplicht op groen springt. Jurre en Cynthia fietsen door en Cynthia antwoord:'ik heb nog niet echt vriendinnen gemaakt' 'Oh geeft niet, dan gaan we gewoon met zn tweeën' antwoord Jurre 'ik wacht wel voor op het schoolplein' 'Is goed, dan kom ik daar heen' zegt Cynthia. Jurre en Cynthia komen aan op school, en zetten hun fietsen neer.Ze gaan naar hun les.
Als Cynthia aan haar wiskunde zit gaat de bel. Het is pauze en Cynthia gaat naar de kantine. Ze koopt een broodje en gaat aan een tafel zitten. 'Hee, mag ik hier zitten Cynthia?' vraagt Melissa. 'Ja tuurlijk' antwoord Cynthia. Melissa gaat naast Cynthia zitten en vraagt wat ze vanmiddag gaat doen. 'Ik ga met Jurre iets leuks doen' antwoord Cynthia. 'zit Jurre hier ook op school?' vraagt Melissa. 'Ja! ken je hem?' 'natuurlijk ken ik hem, hij is super populair op school' zegt Melissa.Cynthia denkt 'dat had ik ook wel verwacht, zo knap en lief dat hij is' Ze zegt 'Oh wist ik niet' Melissa lacht en eet een broodje. 'Hee Cynthia!' word er door de kantine geroepen. Cynthia draait zich om en ziet Jurre staan. 'Daar heb je hem' zegt Meilissa. Jurre komt bij de meiden zitten, en zegt tegen Cynthia: 'niet vergeten vanmiddag he?, het gaat super gezsellig worden!' 'Wat gaan jullie doen?' vraagt Melissa. 'Dat is nog een verassing' antworod Jurre en hij kijkt lachent naar Cynthia. Dan gaat de bel, en ze gaan weer naar de les. In de klas gaat Cynthia naast Melissa zitten. 'Melissa is echt heel aardig' denkt ze. de docent Nederlands komt binnen, en iedereen gaat zitten. De docent schrijft iets op het bord. Bijna niemand kan dat onduidelijke handschrift van hem lezen, daarom steekt Esmee haar vinger op. 'Meneer wat staat daar allemaal? niemand kan het lezen' De docent kijkt naar zijn handschrift, en zegt wat er staat: 'Er staat dat er volgende week woensdag een schoolconert is, daar kan je je voor opgeven. maar datmoet wel voor vrijdag. Het begint 2 uur en is om 6 uur afgelopen.' De hele klas begint te praten. Cynthia zegt tegen Melissa: 'Daar doet Jurre aan mee' Melissa kijkt haar aan en zegt: 'Zullen wij ook meedoen?' 'Maar ik kan helemaal niet zingen' antwoord Cynthia. 'Nou en, dat maakt toch niet uit. het is hartstikke leuk, ik deed vorig jaar ook mee. Denk er nog maar over na' 'Mag het weer stil zin?' schreeuwt de docent nederlands door de klas. de klas word iets rustiger. Maar als ze aan het werk gaan is het weer super druk. Cynthia en Melissa hebben samen de grootste lol. De docent waarschuwt nog een keer dat het stiller moet zijn. Maar niemand luistert en iedereen blijft praten. Melissa fluistert iets in Cynthia haar oor, en Cynthia moet super hard lachen. ze lacht boven iedereen uit. 'CYNTHIA!' schreeuwt de docent. 'naar buiten jij! en haal maar een uitstuurformulier' Cynthia staat met een rood hoofd op en gaat de klas uit. Ze loopt door de gang, maar waar moet ze ooit dat formulier halen? Cynthia loopt terug en doet de deur van het lokaal open. 'Heee Cynthia!' schreeuwt Melissa door de klas. 'Meneer waar moet je zo'n ding halen?' Zegt Cynthia. 'Wat denk je, bij de kerstman?' antwoord de docent sarcastisch. 'Moest dat grappig zijn?' antwoord Cynthia serieus. De klas begint te lachen, en de docent kijkt Cynthia boos aan. Dan gaat de bel, en Cynthia gaat snel naar het schoolplein. Ze is uit en gaat naar haar fiets' Ze ziet Jurre staan, en gaat naar hem toe. 'Hee, kom je mee?' zegt Jurre en ze fietsen samen naar Jurre zijn huis. 'Ik hoop dat het gezellig word en dat ik Cynthia kan vertellen wat ik voor haar voel' enkt Jurre. als ze aangekomen zijn doetJurre de deur open, en ze gaan naar binnen. Er is niemand thuis. 'Mooi, lekker rustig' zegt Jurre. ze gaan op de bank zitten. 'Leuk huis' zegt Cynthia. 'Haha, dankje' Zegt Jurre. 'wil je iets drinken?' en Jurre staat op. 'Lekker, doe maar cola' Jurre komt terug met 2 glazen cola en chips. Ze beginnen te drinken. 'Nu moet ik zeggen hoe leuk ik haar vind' denkt Jurre. 'Maar hoe?' Jurre wil net beginnen als de bel gaat. Jurre loopt naar de deur, daar staat Eva.'Hee Jurre mag ik binnenkomen?' 'Uhm liever niet' antwoord Jurre. 'oke' en ze gaat weer weg. 'Wie was dat?'vraagt Cynthia als Jurre terugkomt. 'Eva, mijn ex-vriendin ze is super irritant' zegt Jurre. 'Wat is Cynthia lief... ' denkt Jurre. 'Cynthia...' Begint Jurre. 'Ja?' antwoord ze. 'Aawh, Jurre is schattig' denkt Cynthia. 'Uhm.. Ik eh.. Je bent lief' zegt Jurre. 'Aawh, jij ook! heel erg!' 'Ik ehm.. Ik vind je leuk , meer dan leuk, wil je mijn meisje zijn?' 'Jaa!!' zegt Cynthia vrolijk. Jurre gaat achter een piano ztten, en zingt een liedje voor Cynthia. 'Aawh, wat lief!' zegt Cynthia en ze geeft Jurre een knuffel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen