Foto bij An other word for Gymnastic is love! --Twincest-- <29>

vorige keer:
Gustav pakt ruw de bos rozen uit mijn handen. ''geef terug!'' brom ik, waarna ik mijn hand naar de rozen uitsteek. Zonder pardon gooit Gustav de rozen op de grond en begint hij met zijn voet erop te stampen. Dan pakt hij de bos, die eens zo mooi was, weer op en gooit hij hem in de prullenbak. Lachend lopen ze weg en, zonder een woord te zeggen, staar ik naar de prullenbak, waar je de rozen verwelkt ziet liggen. Plots zie ik dat er nog één roos ongedeerd is. Vlug loop ik ernaartoe, haal de roos en het kaartje eruit en met een lach ruik ik er weer aan. Ik bind het kaartje vast aan de roos en houd hem vast. Vlug pak ik nog mijn boeken uit het kluisje en dan loop ik naar de les.
bedankt voor jullie reacties!! <33

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • Lumen

    weetje, het is niet om het een of ander, maar ik ken veel mensen die veel 'roken' als ik het zo mag zeggen, maar geen enkele van die mensen krijgt dan de neiging om handtastelijk te worden, meer nog, als iemand veel heeft 'gerookt' dan zijn ze totaal van de wereld en kan je ze makkelijk aan.

    Ik zie dit meer als een vorm van 'bezetenheid' jaja, ik en mijn wilde theorieën. & ik ben me ervan bewust dat velen nu gaan zeggen ; ja, maar niet iedereen reageert hetzelfde op drugs, true. i gotta admit.

    1 decennium geleden
  • BillxBunny

    de leraar : ''Bill, ik weet niet of je iets hebt besteld ofzo. Maar de volgende keer laat je het maar lekker thuis bezorgen''

    egt waar, il lig dubbel en dwars over de vloer te rollen van het lachen xDxDxDxDxD

    hmmm< en andreas vertrouw ik nog steeds niet :S

    1 decennium geleden
  • LollipopLand

    oeiii :O gaat niet goed komen denk ik zo.. :S



    xxx

    1 decennium geleden
  • Sick

    (A)

    1 decennium geleden
  • mayonaka

    -ziet de panda en bill op de motor voor zich O.o x'D-

    Geweldig! ik ga snel verder lezen :x

    xXx desi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen