Foto bij Lifesaver fourteen

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • LaureWithAnE

    Yes! Zelfs in London maak je mijn dag beter (wist zelfs niet dat het kon tbh, mijn humeur/dagen zijn altijd het best in London!). Hoe cute zijn die twee?

    5 jaar geleden
    • Phuque

      Woehoee!! Voor mij een compliment dat je zelfs in londen mijn verhaal leest!
      Heel veel plezier daar! Ik ben nog nooit in Londen geweest.
      Harry is 2 dagen geleden gespot in Londen, wist je dat?

      5 jaar geleden
    • LaureWithAnE

      Wacht? Écht? Nee wist ik niet! Oké ogen open houden vandaag!
      Voor mij is het de 4de keer (‘cause when a man is tired of London he’s tired of life, because there’s in London all that life can offer) en ik verbaas mij iedere keer weer over hoe mooi het hier is!! Echt de moeite!

      5 jaar geleden
    • Phuque

      Ja zag ik op Instagram! Dat hij daar aan het joggen was. Kan natuurlijk ook een oude foto zijn.
      Als je hem ziet, groetjes van mij HAHA. Hoe bizar zou het zijn als je hem dan ineens tegenkomt.
      Wat tof! Ik ga het zeker eens onthouden!!

      5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen