Foto bij Lifesaver twenty two

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • LeLouisx3

    Steekt zijn hand naar me uit. Ik verwachtte een schattige gif, maar het is echt gewoon zijn hand (lol)

    3 jaar geleden
  • RiverWild

    Aawh! Cute. Lijkt mij zo bizar om mee te maken hoe diehard fans soms kunnen zijn.

    5 jaar geleden
    • Phuque

      Nou echt he! Ik zou ook echt niet weten hoe ik me moet opstellen.
      Niet dat ik mezelf ooit met Harry op date zie gaan ofzo of uberhaupt een bekendheid, dus ik zal het nooit hoeven meemaken HAHA.
      Maar toch lijkt het me best heftig als al die fans en paparazzi je volgen en overal waar je maar bent ook ongevraagd foto's van je maken.. Heel ongemakkelijk.

      5 jaar geleden
    • RiverWild

      Ja precies! Ik snap sommige fans ook niet. Ik bedoel, eerlijk lijkt mij echt leuk Harry te ontmoeten maar ik ga mij niet als een debiel gedragen. 😂😅 Sommige fans gaan echt ver.

      5 jaar geleden
    • Phuque

      Jaaa haha ik ben toen aantal jaren geleden naar de signing van One Direction geweest in Hotel Arena, en daar waren sommige meiden ook zo heftig aan het gillen en huilen enzo was echt intens...
      Ik stond alleen maar in shock voor ze en durfde niks te zeggen😂
      Was wel zo enorm leuk😍😍❤️

      5 jaar geleden
    • RiverWild

      Oh wat gaaf! Heel leuk!

      5 jaar geleden
    • RiverWild

      Neem je mij mee volgende keer 😝😝

      5 jaar geleden
    • Phuque

      Hahahah tuurlijk! Als ze ooit weer samen komen😨😍

      5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen