Jij: Wat doe jij hier?? Tom: Wachten op het meisje waar ik van hou. Jij: Ohw waar is ze dan???Tom: Ze is hier al. Je keek rond je maar je zag niemand. Jij: Ik zie ze niet. Opeens uit je ooghoeken zag je een meisje binnen in het hotel komen. En Tom draaide zich om en zei: Daar ben je, ga maar naar boven... Je voelde tranen opkomen. Jij: Is zij dat meisje waar je van hou???? Je wees naar het meisje. Tom: Nee helemaal niet, dat is Petra een vriendin van Bill, Bill wacht op haar boven. Jij: Oh Bill gign toch met mij weg?? Tom: Nee jij gaat met mij mee . Tom nam je hand vast Je voelde je warm worden vanbinnen Buiten zagen jullie een limo staan. Jij: Voor wie is dat?? Tom: Voor ons . Jij en Tom stapte in. Na een halfuurtje rijden stopte de limo. Tom: Doe je ogen dicht. Je deed ze dicht en je voeld dat hij je ook nog eens blinddoekte. Jij: Komaan zeg eh.... Tom: Nee hoort bij de verassing. Tom stapte uit en hielp u uitstappen je voelde dat tom je optilde en je na ff neerzette. Tom deed de blinddoek af je ogen en zei dat je moogt kijken. Jij: ...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (36)

  • xMariss

    Bill xD
    XXX

    1 decennium geleden
  • moedervlekje

    wieeee??

    1 decennium geleden
  • LeftYourSide

    wil je reclame maken voor mij?

    1 decennium geleden
  • icebird

    :D:D:D:D sppr!!!!!!! spannend!!!!

    1 decennium geleden
  • zoowiezombie

    weiter ze zijn geweldig!!!!!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen