Rosalyn is een (erg) jonge vrouwelijke boogschutter. Haar leeftijd en wapenkeuze maken haar niet populair bij haar mede-elven, maar Rosalyn laat zich daar niet door van de wijs brengen.

Ze hanteert haar boog met veel kracht

Naam: Rosalyn Kaia Xanthe
Ras: Elf
Kleur: Roze

Feats:
Boogschutter
scherpschutter
jong
Sterk
Intelligent


Awesomeness: 5

Skills

Vechten: 6
-Schieten...….................. 10 (+4, elf)
-Handwapens.................. 6
-gooien............................ 6
-ongewapend vechten..... 6

Kennis: 2 (-1, elf)
-Rijden …......... 1
-beveiliging ….. 1
-wetenschap...... 1
-verhalenkennis. 1

Overleving: 3 (-1, elf)
-spraak …........ 3
-sluipen …....... 1 (-2, specialicatie)
-natuurkennis .. 3
-eerste hulp...... 3
-geneeskunde .. 5 (+2, specialicatie)

Attributen: (45 punten in totaal)
Strength.......... 8
Perception....... 6
Endurance....... 5
Charisma......... 4
Intelligence...... 8
Agility.............. 4
Luck................. 6
Magie............... 4

HP: 10 (5+5 Endurance)
Dodge: 5

Leeftijd: 21
Geslacht: vrouwelijk
Uiterlijk: Rosalyn is een lang meisje met een slank postuur. Haar lange, lichtblonde haren rijken tot het midden van haar rug, en hebben een lichte slag.
Haar jukbeenderen komen mooi uit in haar kleine gezichtje. Rosalyn heeft grote, heldergroene ogen die worden omlijst met lange wimpers. Onder haar fijne neus vinden haar volle, zalmkleurige lippen plaats.

Achtergrond: Het talent voor boogschutten heeft ze van haar vader, die haar bijna elke dag trainde. Helaas overleed hij toen Rosalyn vijftien was, door een ernstige ziekte. Haar moeder spreekt ze niet meer, omdat zij lang geleden was vertrokken en sinds dien niks meer van zich heeft laten horen. De enigste personen waar Rosalyn het goed mee kan vinden, zijn haar oma en oudere broer.
Uitrusting: Rosalyn draagt leren laarzen die stevig zijn voor gronden zoals stenen en rotsen, maar haar kuiten ook beschermen tegen scherpe obstakels. Daarnaast draagt ze altijd haar boog bij zich, waar mee ze eigenlijk niet zonder kan. Voor de zekerheid heeft ze ook een dolk bij zich.
-leren pantser (DR 2)
-leren laarzen (DR 2, flexibel)
-dolk (1d6-1 imp, 1d6 cut, -1 parry)
-boog (1d6+3 imp 165/220)
Rosalyn heeft een scherp oog en kan goed inschatten waar een doelwit zich bevindt of zal bevinden.
Rosalyn heeft minder problemen met het raken van snel bewegende doelwitten en doelwitten die verscholen zijn.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen