Naam: Agrona Kharis
Ras: Elf
Kleur: Oranje
Feats:

Zeer ervaren spion en specialist in overleven.
Geavanceerd in sluipen en wegvluchten
Dwergenvriend.
Opgeleid met handwapens sinds haar vijfde levensjaar.
Wordt herkend onder de bijnaam “de onbetrouwbare schaduw”.


Awesomeness:


Skills

Vechten: 4
-Schieten...…..................4
-Handwapens..................8(+4)(->ras bonus van elf)
-gooien............................4
-ongewapend vechten.....4


Kennis: 2 (-1, elf)
-Rijden ….........1
-beveiliging …..1
-wetenschap......1
-verhalenkennis. 1


Overleving: 6 (-1, elf)
-spraak ….......5
-sluipen ….......7 (+2specialisatie)
-natuurkennis ..5
-eerste hulp......3(-2 specialisatie )
-geneeskunde ..5


Attributen: (45 punten in totaal)
Strength.........6
Perception......5
Endurance...... 9
Charisma........4
Intelligence..... 4
Agility..............9
Luck................ 4
Magie............... 4

HP: 14 (5+9)
Dodge: 7

Leeftijd: 273
Geslacht: Vrouwelijk
Uiterlijk: Kenmerkend rood haar, dat op lijkt te vlammen of gloeien met iedere beweging.
Achtergrond: Komt van de Kharis stam van Elven, die zich erg afgezonderd houden van andere wezens en zelfs van elkaar. De gemiddelde Kharis Elven zijn een geruime kop groter dan andere Elven en soms zelfs bijna twee koppen groter dan de gemiddelde mens. Agrona daarentegen is een uitzondering op de regel, die zelfs een kop kleiner is dan de gemiddelde mensenvrouw.
Uitrusting wanneer Agrona op reis/missies is: Enkelhoge laarsjes gemaakt van hertenleer, met een dunne zool om minder geluid te kunnen maken, maar dik genoeg om dagenlang op rond te kunnen sluipen. Een leren rok met brede, losgesneden stroken die zorgen voor de mogelijkheid om flexibel te kunnen bewegen. Een korset gemaakt van dun en zeer soepel leer, waardoor ze gemakkelijk kan blijven bewegen maar de huid van haar rug en buik goed beschermd blijven tegen een eerste klap. Een kort kromzaard dat ze Tisiphone (murder-retribution) noemt, een boog die gedoopt is onder de naam Megaera (grudgde ) en een dolk met de naam Alecto (unceasing).
Leren pantser (DR 2)
Kromzwaard (1d6 imp, 1d6+2 cut)
Boog (1d6+1 imp, 135 meter/180 meter)
Dolk (1d6-1 imp, 1d6 cut, -1 parry)
Andere uitrustingen: Aangepast aan gelegenheden. Minder van toepassing door meest gebruikte reisuitrusting.
Trait: Acrobatiek: Agrona wordt niet gehinderd door moeilijk terrein en kan goed klimmen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen