Naam: Wuk
Ras: Thanatos
Kleur: Rood

Feats:
Zeeman
Vechter
Shaper
Reuma

Awesomeness: 5

Skills

Vechten: 4
-Schieten...….................. 4
-Handwapens.................. 6 (+2)
-gooien............................ 4
-ongewapend vechten..... 4

Kennis: 6
-Rijden …......... 4 (-2)
-beveiliging ….. 4 (-2)
-wetenschap...... 6
-verhalenkennis. 8 (+2)

Overleving: 2
-spraak …........ 2
-sluipen …....... 2
-natuurkennis .. 2
-eerste hulp...... 2
-geneeskunde .. 2

Attributen: (45 punten in totaal)
Strength.......... 6
Perception....... 2
Endurance....... 8
Charisma......... 5
Intelligence...... 5
Agility.............. 8
Luck................. 9
Magie............... 2

HP: 13
Dodge 7 (+2)

Leeftijd: 10
Geslacht: man
Uiterlijk: Wuk is een oude Thanatos. Zijn vacht is donkergrijs maar zit vol witte haren. Vooral rond zijn snuit. Hij draagt een driehoekige hoed en een stevige lange donkerblauwe jas. Onder de jas draagt hij een wijde witte broek en een rode sjerp om zijn middel, verder niks. Aan zijn zijde hangt een handbijl.
S'ochtends wil hij nog wel eens stijf zijn van de reuma.
Achtergrond: Wuk is lid van een stam die vooral door de eilanden in het zuidwesten reist. Een zeldzame maar zeer gevaarlijke plaag in dat gebied zijn spookschepen: Schepen die verloren zijn gegaan en waarvan de bemanning als geheel doorvaart. Wuk is een van de weinige Thanatos die daar op jaagt en die dus het grootste gedeelte van zijn leven heeft doorgebracht op zee. Samen met zijn clan en bijgestaan door een menselijke bemanning joeg hij op spookschepen.
Vlak voor de problemen met de Sjogaranen ontstonden was Wuk samen met zijn stam naar Gorod Hirai geweest in de woestijn. Daar hadden zij gejaagd op demonen die toevlucht hadden gezocht tot de stad die vervloekt werd in een gril van de goden. Op de terugreis hoorden zij van de opkomende oorlog. Nadat besloten werd dat de Thanatos zich hierin zouden mengen, een beslissing waar Wuk het niet mee eens was, trok Wuk mee met de Thanatos die ten strijde trokken. Als shaper voelde hij zich daar toe verplicht.
Uitrusting:
-Een handbijl gemaakt van het bot van zijn mentor (1d6+2, cut, Unbalanced)
Twee dolken gemaakt van het bot van zijn ouders (1d6-2 cut, 1d6 imp)
Trait: Duelist: Wuk is gewend aan het vechten op schepen waar men vooral met lichte wapens en zonder schilden of pantser vecht. Als Wuk een eenhandig wapen gebruikt en een hand vrij heeft krijgt hij +2 op zijn dodge en loop hij op dubbele snelheid.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen