• Heey,
    Ik bedacht me net toen ik een berichtje had verzonnen, zou je ook kunnen zien dat de persoon naar wie je een pb heb gestuurd het al gelezen heeft? Nee, dus nu bedacht ik me:
    Zou het niet handiger/overzichtelijker zijn als je zou kunnen zien dat iemand je pb al gelezen heeft of niet? En dat je natuurlijk zelf kan aangeven of je wilt dat iemand dit kan zien of niet.

    Dus: Wie is er voor/tegen?

    Edit: Ik bedoel dus níet dat je dan mail krijgt als iemand je pb gelezen heeft, maar dat je dan in je eigen outbox kunt zien (door bv: een open enveloppe), dat het berichtje gelezen is.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 21:10 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat zou dan zijn wanneer iemand die pagina opent, maar dan zou ze hem toch nog niet gezien kunnen hebben? Of ligt dat aan mij?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 20:54 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind dat een beetje privacy. Want je hebt hier van die mensen tussen zitten die gaan stalken, spammen of ragen als ze zien dat dat persoon zijn/haar berichten 'negeert'.


    your eyes are like stars in the night.

    Dat is denk heel veel werk en het lijkt me best Doelloos dus Tegen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Poseidon schreef:
    Ik vind dat een beetje privacy. Want je hebt hier van die mensen tussen zitten die gaan stalken, spammen of ragen als ze zien dat dat persoon zijn/haar berichten 'negeert'.

    Hmm, je hebt gelijk. Misschien dat er dan ook zo'n optie moet komen dat je zelf kunt kiezen dat iemand kan zien of je het pb'tje gelezen hebt of niet?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Toch wel voor.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Tragically schreef:
    (...)
    Hmm, je hebt gelijk. Misschien dat er dan ook zo'n optie moet komen dat je zelf kunt kiezen dat iemand kan zien of je het pb'tje gelezen hebt of niet?

    Ja, dat is een beter plan. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Maar je krijg dan maar 1keer bericht dat iemand het heeft gezien hea? dus nie als je een pb voor de 2e keer bekijk dat die andere dan 2 keer een mail krijg


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nee, ik lees mijn pb's bijv maandag en antwoord 3 dagen later. En sws nogal privacy inbreuk ik vindt niet dat mensen dat hoeven te weten lijkt me echt kut. Sws ik hoeft niet 20 mailtjes te krijgen omdat mensen mijn pb's die ik naar ze stuur lezen.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 21:04 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Poseidon schreef:
    Ik vind dat een beetje privacy. Want je hebt hier van die mensen tussen zitten die gaan stalken, spammen of ragen als ze zien dat dat persoon zijn/haar berichten 'negeert'.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Zoltan schreef:
    Toch wel voor.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Fellatio schreef:
    Maar je krijg dan maar 1keer bericht dat iemand het heeft gezien hea? dus nie als je een pb voor de 2e keer bekijk dat die andere dan 2 keer een mail krijg

    Nee, niet dat je dan een mail krijgt of zo, maar dat je dan naar je eigen outbox gaat en dan bv een open enveloppe kunt zien, als tekenen dat diegene het gelezen heeft, dat bedoelde ik eigenlijk. -Ik heb dit op mijn schoolmail ook, en dat vind ik persoonlijk veel makkelijker.-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Nee, niet dat je dan een mail krijgt of zo, maar dat je dan naar je eigen outbox gaat en dan bv een open enveloppe kunt zien, als tekenen dat diegene het gelezen heeft, dat bedoelde ik eigenlijk. -Ik heb dit op mijn schoolmail ook, en dat vind ik persoonlijk veel makkelijker.-


    Ow zow ok ik vat hem (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Is dat echt nodig? Ik snap je idee wel maar ik denk dat het heel veel werk voor Rutger is en hij doet al zoveel voor Quizlet. Ik vind het niet echt nodig...


    Love? No. I prefer cats.

    Dat hadden ze bij Travian ook (:
    En dat vond ik wel handig, dus voor.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik weet het niet, ik vind het een beetje.. raar.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~