• Ja, ik heb mijn haren gekruld met de stijltang :'D En ik vind ze echt veel mooier dan mijn natuurlijke krullen of als ik het met de krultang doe. Haha. ;x

    Wie heeft haar haren ook al eens gekruld met de stijltang en wat vond je vaan het resultaat?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Als ik mijn haar krul dan zie je het meestal niet, of maar heel even omdat de krullen er weer uit gaan.
    Ik heb van me zelf wel een beetje krullen, dus eigenlijk hoeft het voor mij ook niet.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    LastCaress schreef:
    (...)

    Handig, moet ik eens uitproberen xD

    --
    Mooi hoor, ik krul eigenlijk altijd met krultang, en ik moet zeggen dat ik dan hetzelfde resultaat krijg als jij nu?


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    Poseidon schreef:
    Tof! Alleen ik vind het jammer dat ze er niet echt natuurlijk uit zien..

    Nee, bij mij ook nooit =( En in de plaats dat ze gaan uithangen na een dag, krijg ik nog meer pijpekrullen --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    LastCaress schreef:
    (...)

    Hoe koddig is zij wel niet! En haar haar begint echt helemaal te roken bij haar eerste krul ;o


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    LastCaress schreef:
    (...)
    buh zoiets vind ik absoluut niet mooi, net een pruik. Natuurlijke krullen vind ik veel mooier :x
    I have 'em <3


    I live for the applause, you will die for it.

    ik niet, me haar is te kort. als ik laat groeien krult het vanzelf


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.