• Hoi allemaal!

    Ik wil eindelijk eens beginnen met het actief volgen van story’s en heb daarom dit reclametopic aangemaakt.
    Wat zoek ik dan eigenlijk?

    • Story’s die veel spanning bevatten, thrillers, crime

    Nou, dat is niet zo ingewikkeld. Waar moet je verhaal aan voldoen?

    • Het verhaal gaat over onbekende personen, en bevat geen sci-fi of fantasy
    • Romantiek of drama is geen enkel probleem, zolang het niet over de top is
    • Het verhaal heeft al veel hoofdstukken of is zelfs al afgelopen

    Wat zet je in je reactie?

    • Een klikbare titel
    • Een mooie layout, met hierin de betreffende genres van je verhaal en een korte samenvatting/flaptekst

    Wil je meer informatie geven, zet dit er dan gewoon bij. ^^ Ik hoop dat ik binnenkort veel verhalen kan gaan lezen!

    Groetjes!


    oi, suzy

    Ik weet niet of je hem al gelezen hebt, maar deze misschien? (:

    H_NGM_N
    x Link • 50K • Drama/OP/Historisch • OP • NL x
    Een ijzige wind giert door de steegjes van Petrograd in de beginjaren van het grote sovjet rijk. In een tijdperk van oorlogen probeert de jonge Isidor in de voetsporen van zijn vader te treden en trots zijn vaderland te dienen. Hij komt in het leger terecht en lijkt daar zijn glorie te kunnen pakken. In zijn zoektocht naar de perfecte man verliest hij niet alleen zichzelf, maar alles wat hem dierbaar is. Hij beseft dat de enige die het einde van de oorlog daadwerkelijk meemaken de gesneuvelden zijn. War does not determine who's right, only who is left.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Ik weet niet of je hem al gelezen hebt, maar deze misschien? (:

    H_NGM_N
    x Link • 50K • Drama/OP/Historisch • OP • NL x
    Een ijzige wind giert door de steegjes van Petrograd in de beginjaren van het grote sovjet rijk. In een tijdperk van oorlogen probeert de jonge Isidor in de voetsporen van zijn vader te treden en trots zijn vaderland te dienen. Hij komt in het leger terecht en lijkt daar zijn glorie te kunnen pakken. In zijn zoektocht naar de perfecte man verliest hij niet alleen zichzelf, maar alles wat hem dierbaar is. Hij beseft dat de enige die het einde van de oorlog daadwerkelijk meemaken de gesneuvelden zijn. War does not determine who's right, only who is left.


    Dat die niet in me is opgekomen!


    oi, suzy

    Mijn verhaal gaat niets voor je zijn, omdat romantiek centraal staat, al komt er later wel veel actie in voor. Ik heb wel een ander verhaal(SOTY), maar daar ben ik nog niet aan begonnen^^
    Veel succes met zoeken (:


    What's meant to be will find it's way

    Ik ben ervan overtuigd dat er veel meer spannende verhalen op Quizlet zijn geschreven! Nog iemand?


    oi, suzy

    Ik heb de mijne net offline gehaald, om hem te editten en op te sturen naar uitgevers, haha. Sorry!

    Edit: Misschien vind je hier wat je zoekt, though?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 14:28 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Ik heb de mijne net offline gehaald, om hem te editten en op te sturen naar uitgevers, haha. Sorry!

    Edit: Misschien vind je hier wat je zoekt, though?

    Jammer! Had hem dan graag even bekeken.

    Ja, daar heb ik inderdaad al gezocht, maar ofwel het verhaal sprak me niet aan ofwel ik had het al tussen mijn favorieten staan... Dus dat topic heeft me helaas niet zo geholpen.


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    (...)
    Jammer! Had hem dan graag even bekeken.

    Ja, daar heb ik inderdaad al gezocht, maar ofwel het verhaal sprak me niet aan ofwel ik had het al tussen mijn favorieten staan... Dus dat topic heeft me helaas niet zo geholpen.


    Merp. Je zou het dan misschien nog hier kunnen proberen, maar dat is al best lang niet bijgewerkt geloof ik en er staan ook heel veel onafgeronde dingen tussen.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Merp. Je zou het dan misschien nog hier kunnen proberen, maar dat is al best lang niet bijgewerkt geloof ik en er staan ook heel veel onafgeronde dingen tussen.

    Oh, daar zou ik nog wel even kunnen kijken, ja.


    oi, suzy

    Aangezien ik op dit moment welgeteld één OP heb (wat overigens een briefroman is) kan ik je op dit moment niet helpen, sorry. (A)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Is er verder niemand? (cat)


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    Is er verder niemand? (cat)


    Je moet de verhalen van Navigator checken, zij heeft vele afgeronde verhalen waarin avontuur centraal staat. Meeste wel "fanficish" maar erg leuk en goed geschreven!

    Ik zou je wel willen helpen, maar schrijf bijna alleen fantasy (zeker op Q). En jij bent de enige Q schrijfster die ik ken die goede verhalen schrijft in dat genre :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Ik zou je wel willen helpen, maar schrijf bijna alleen fantasy (zeker op Q). En jij bent de enige Q schrijfster die ik ken die goede verhalen schrijft in dat genre :')

    Thank youu :$ Maar jammer dat je verder niemand weet...


    oi, suzy