• De kans is heel groot dat ik dit jaar niet haal. Ik begon slecht, ging op huiswerkbegleiding en toen ging ehtw eer goed, maar toen kreeg ik enorme ruzie met iemand en dat is nog steeds bezig. Daardoor zijn mijn cijfers heel erg achteruit gegaan
    ik sta nu de volgende tekorten
    Duits:4,7
    Frans:5,4
    Engels:5,3
    Nask:5,3
    Biologie:5,4

    Ik kan het nog wel ophalen, maar dan moet ik heel hard leren. Wat ik ook doe want mijn droom voor later is kinderarts worden
    Als ik blijf zitten ga ik zo hard janken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als ik eerlijk ben denk ik niet dat je over gaat. (ook al heb je dit topic gemaakt om wat hoop te krijgen denk ik)
    In welk jaar zit je?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Die ruzie had invloed omdat het me erg onzeker maakte en het me heel veel pijn deed. Mijn enigste beste vriendin heeft toen hele erg dingen gezegt
    Ik ga gewoon heel hard werken en i heb nog een toetsweek
    Khoop dat het me lukt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zit in de tweede


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    SING schreef:
    Kan je niet gewoon overgaan en een niveau zakken? Dat is wat ik heb gekozen ^^


    Heb ik ook gedaan, van havo drie na vmbo tl 4 (:


    Alleen maar tranen van geluk

    ohja, kinderarts kan je zo worden darling! Van elke mbo 4 opleiding kan je na elke hbo opleiding, en van hbo kan je zo na universiteit. Het duurt alleen wat langer.


    Alleen maar tranen van geluk