• Heey buddies,

    Ik wil echt super graag naar het concert van Avril Lavigne! Ze staat 12 en 13 September in de Heineke Music Hall. Ik wil er heel erg graag heen maar van mijn ouders mag het niet. Ze vinden het te duur en te verweg. (Ik woon in de drechtsteden, en het is in Amsterdam) Maar, Avril is echt een van mijn voorbeelden en ik wil er zo graag heen! Hoe kan ik mijn ouders overhalen zodat ik toch mag gaan? Ik wil het zo graag.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hoe oud ben je dan? (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hetzelfde doen wat bij mij gewerkt heeft. Als je een mooi rapport hebt zonder onvoldoendes, mag je heen. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Blijven zagen zeggen dat jij je eigen ticket wel ga kopen
    En of dat ze mee willen
    Heeft bij mij ook gewerkt


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Het is inderdaad ook te zien hoe Sabertooth zegt hoe oud je bent, maar als je oud genoeg bent kan je vragen aan een vriendin of ze ook mee wilt, dan ben je tenminste niet alleen. Succes! :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    Het is inderdaad ook te zien hoe Sabertooth zegt hoe oud je bent, maar als je oud genoeg bent kan je vragen aan een vriendin of ze ook mee wilt, dan ben je tenminste niet alleen. Succes! :Y)


    Ik ben 15 jaar, maar mag en durf niet alleen :$ Amsterdam is zo groot..


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    koop de kaartjes alvast, kunnen ze geen nee zeggen en neem een vriend(in) mee :P


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een oudere zoeken om mee te gaan? (: Persoonlijk vind ik 15 ook te jong om alleen te gaan of met een leeftijdsgenootje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ga met één van je ouders? Dat heb ik ook gedaan en het werkte! :'D

    blijven zagen ! bij mij werkte het !
    of een héél goed rapport.. Succes !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    15 is dan ook wel erg jong om in je eentje naar Amsterdam te gaan.


    ars moriendi

    Goed rapport, je betaald een deel zelf, je gaat extra werken in het huishouden om het te verdienen, vraag een vrienden mee? Zeg dat ze je voorbeeld is, je idool, etc.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heb je niet een aardige neef of nicht die ouder is dan 18?
    Als dat zo is, begin dan met: 'Mam, pap, ik moet me blijven vernieuwen. Dat kan nu eenmaal niet als ik zo beperkt word door alles en iedereen. Avril is mijn voorbeeld en daarmee kan ik mezelf naar een hoger level tillen. Daarnaast kan ik zo leren om goed voor mezelf te zorgen. En áls ik zonder kleerscheuren terug kom, kunnen jullie ook rustiger slapen, omdat jullie dan weten dat ik me zeer voorbeeldig gedraag. Alsjeblieft liefste pap en mam, laat mij naar mijn grootste voorbeeld gaan!
    Jullie zouden het toch ook niet leuk vinden als jullie niet van mij naar een concert mochten gaan, omdat jullie voor mij moeten zorgen? En trouwens, dan hebben jullie ook eens een avondje voor jullie alleen. Is dat niet gezellig? Dan gaan jullie gewoon lekker uit eten met z'n tweetjes! Dan laat ik jullie nu even alleen, om erover na te denken. Bedenk wel, jullie maken mij zéér gelukkig als ik erheen mag. En anders zitten jullie de hele zomer en winter opgescheept met een chagrijnig kind. Dat zouden jullie toch niet willen?'

    Ja, ik manipuleer mijn ouders graag. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik mag ook niet... ):


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Doe je ouders een etentje in amsterdam kado, zodat je mee kunt rijden ^^

    Ik had op mijn 12e/13e kaartjes gewonnen voor de TMF Awards in de HMH. Daar ging ik toen heen met een vriendin die even oud was.
    Mijn ouders hebben me alleen gebracht en gehaald, en dat brengen en halen hebben ze tot nu toe bij elk (wel 3 :']) concert gedaan waar ik heenging :')

    Uhm... iemand vinden die met je mee wilt en vragen of het mag voor je goede rapport? (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.