• Members of the WAG-gang

    Campeones - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ReinaAFCAjax - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Faithfully - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner & Yoann Gourcuff
    JackWilshere - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Subconscious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Valkyrie - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Forward - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    Gasten zijn welkom.



    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 17:25 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga nog 1 aflevering van Glee kijken en daarna aan Royal Soccer schrijven.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John


    Kijk eens wat een spierbundel <3 *zucht*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rotzak dat het is gvd.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Beckham schreef:
    Rotzak dat het is gvd.
    Wie? David? (bat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Faithfully schreef:
    (...)Wie? David? (bat)


    Nee,
    mijn vader. Bah.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Beckham schreef:
    (...)

    Nee,
    mijn vader. Bah.
    Ik schrok al
    Maar hoezo? ;o


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Beckham schreef:
    (...)

    Nee,
    mijn vader. Bah.

    Why ): ?


    Everything is worse without music.

    een 7 voor economie is binnen!*O*


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wat heeft hij gedaan?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Waarom moet ik nu eten? Ik ben even eten hoor. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eetse Anne :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik wordt er niet goed van man! Ik vroeg net of hij mij wou kijken naar de pups zei die nee. Dus dan zei ik dat ik dat woordenboek Spaans ook niet hoef te zien omdat hij de pups niet wilt zien. Zegt ie even later dat mijn broer wel mee kan. Ja nou hij vraag ik niet. Het is gewoon ingewikkeld dat gaat al 3 jaar zo ofzo. Hij is gewoon hartstikke irritant en daar stopt hij niet mee als ik zeg stop. Nog even en ik schreeuw het hele huis bij elkaar (wat ik al een keer heb gedaan). Hij wilt geen hond, dat zei die eerst, en dat wordt nu steeds minder. En als er mensen bij zijn die iets over de pup zeggen geeft ie weer commentaar. Bah ik ben er klaar mee serieus hij denkt alleen maar aan zichzelf!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus


    *O*


    Everything is worse without music.

    Beckham schreef:
    Ik wordt er niet goed van man! Ik vroeg net of hij mij wou kijken naar de pups zei die nee. Dus dan zei ik dat ik dat woordenboek Spaans ook niet hoef te zien omdat hij de pups niet wilt zien. Zegt ie even later dat mijn broer wel mee kan. Ja nou hij vraag ik niet. Het is gewoon ingewikkeld dat gaat al 3 jaar zo ofzo. Hij is gewoon hartstikke irritant en daar stopt hij niet mee als ik zeg stop. Nog even en ik schreeuw het hele huis bij elkaar (wat ik al een keer heb gedaan). Hij wilt geen hond, dat zei die eerst, en dat wordt nu steeds minder. En als er mensen bij zijn die iets over de pup zeggen geeft ie weer commentaar. Bah ik ben er klaar mee serieus hij denkt alleen maar aan zichzelf!

    Ugh, ik snap dat je echt wel even helemaal kan flippen. :W


    Everything is worse without music.