• Ik weet niet meer hoe lang het geleden is onderhand, maar ik had een poging tot zelfmoord gedaan. Tot mijn spijt is die redelijk gelukt en belandde ik in het ziekenhuis. Mijn maag is leeggepopt en na een week mocht ik weer naar huis. Ik moest wel in therapie en het heeft me geen ene hol geholpen.

    Terwijl ik in het ziekenhuis lag, hebben mijn ouders niets tegen de buitenwereld gezegd. Ze schaamden zich voor mij en hadden er spijt van dat ze mij gemaakt hadden. Tenminste, dat vertelden ze me toen. Mijn familie en klas dachten dat ik in het ziekenhuis lag door eten wat niet helemaal goed was. Een aantal vrienden wisten niet eens dat ik in het ziekenhuis was.

    Nu moet ik binnekort in andere therapie en de kans bestaat dat ik naar een kliniek moet. Het spijt me dat ik jullie heb laten schrikken, als jullie me tenminste kunnen herinneren. Ik wil jullie beloven dat ik dit nooit meer zal doen, maar dat kan ik niet beloven. Het spijt me echt met heel mijn hart.


    Ik ben gemeen xoxo

    Respect.

    Ik vind dat je veel durf hebt zo dat hier in dit topic te zetten
    Gelukkig leef je nog

    Heel Veel Sterkte

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 18:14 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    xChristel schreef:
    Respect.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    xChristel schreef:
    Respect.

    Er is niets in dit topic wat respect verdiend.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ook al hoor ik er niet bij, ik wil me excuseren voor de groep die je niet geloofde, sarcastische opmerkingen maakte en zeiden dat je alleen maar op zoek was naar aandacht.

    Veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 18:01 ]


    everything, in time

    knap dat je dit durft te vertellen!
    ik wens je heel veel sterkte :3


    we all deserve to die

    xChristel schreef:
    Respect.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ik ben blij dat je nog leeft. En ik hoop dat alles goed komt met jou. =)
    Sterkte. :D

    develin schreef:
    knap dat je dit durft te vertellen!
    ik wens je heel veel sterkte :3

    xChristel schreef:
    Respect.

    Progeny schreef:
    Ook al hoor ik er niet bij, ik wil me excuseren voor de groep die je niet geloofde, sarcastische opmerkingen maakte en zeiden dat je alleen maar op zoek was naar aandacht.

    Veel sterkte!

    Het geeft niets, ik weet niet of ik zelf zal geloven als iemand op een forum zegt: Goh, laat ik eens een overdosis nemen (natuurlijk zei ik het wel op een andere manier, maar je snapt wat ik bedoel).


    Ik ben gemeen xoxo

    Het spijt me echt heel erg en ik kan niet ophouden met het te zeggen. Ik had nooit zoiets mogen doen, nooit.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik ben blij dat je nog leeft!
    En ik hoop echt zo hard dat je er door geraakt. <3


    effort never betrays you

    Laura, weet je hoe erg je me aan het schrikken heb gemaakt?
    Echt waar, doe dit nooit meer!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Puta schreef:
    Laura, weet je hoe erg je me aan het schrikken heb gemaakt?
    Echt waar, doe dit nooit meer!

    Dit wil ik ook nooit meer doen, echt niet. Ik weet zeker dat ik met de goede hulp weer goed terecht kom en trots op mezelf kan zijn.


    Ik ben gemeen xoxo