• Ik heb steeds het gevoel dat ik het fout dat gedaan, dat het mijn schuld is. Ik heb het over het meisje hieronder. Ze was altijd altijd heel vrolijk en enthousiast, totdat ze verschrikkelijke dingen meemaakte waardoor ze steeds verder achteruitging in alle opzichten. Ze werd steeds ongelukkiger en ongelukkiger. Nu is het te laat, maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik het had kunnen voorkomen.
    Hier zie je haar. Zoals ze op de buitenste plaatjes staat, zo was ze eerst, en op het middelste plaatje zie je hoe ze werd voordat ze stierf.



    Wat zouden jullie doen wanneer jullie iemand zagen wegkwijnen? Had ik het kunnen voorkomen?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Het is waarschijnlijk niet jouw schuld
    Je kost wel eens met haar praten maar misschien deed dat niet veel uit.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Je kunt er niets tegen doen, dat is het hele frustrerende eraan.

    Maar, als je er ooit over wil praten, ben ik er.(: Ik weet letterlijk waar je nu doorheen gaat. Ik heb dat eerder gehad en ga er nu ook doorheen. Dat je het weet, ik ben hier. (:


    everything, in time

    Je zal nooit weten of je het had kunnen voorkomen, ookal denk ik van niet. Het was haar keuze, toch? Pieker hier niet teveel over, daar maak je alleen jezelf maar ongelukkig door


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Je kan zoiets niet voorkomen. Ze zag dat als haar enige uitvlucht en hoe graag jij haar dan hier had willen houden, zo'n idee is moeilijk uit iemands hoofd te krijgen.


    wth.

    Dankjewel allemaal..
    Maar ik wist het. Ik wist hoe ze zich voelde..
    Ik heb er zelfs een gedicht over geschreven. En toch heb ik het laten gebeuren..


    Have you ever been alone in a crowded room?