• Ik word er zo ziek van dat leraren op mijn school gewoon zo laks zijn en geen reet voor hun leerlingen doen.
    Mijn AK-leraar zit te klagen, omdat wij niet op tijd beginnen met leren, maar hij gaf pas de dag van tevoren ons de stof op. En toen zei ik er wat van en toen wilde hij niet in discussie gaan. Je hoort de stof gewoon gelijk op te geven. Je zet die toets ook niet een dag van tevoren in elkaar.
    Mijn CKV-lerares begint al te zuchten als je iets niet in een keer snapt waardoor ik al moe word om het aan haar te vragen.
    Mijn Frans-lerares is verbaasd dat ze na schooltijd moet doorwerken... Eh... ja!
    En ik was gisteren ziek en toen pas gaf onze Engels-lerares de toetsstof op en waar wij het konden vinden. Dus ik ging op haar site kijken, maar kon de woordjes niet vinden. Heeft ze gisteren tegen de klas gezegd dat we naar de site van een andere leraar moeten.

    En volgens mijn mentor is het niet eens erg dat ze zo zijn en is het toegestaan.
    Wie heeft hier nog meer last van?


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik heb daar soms ook last van.. maar op dit moment kan ik alleen maar glimlachen:):)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Aaah kloterig! Nou. dat had ik vorig jaar op de onderbouw wel heel veel xd Maar van die docenten ben ik gelukkig (gedeeltelijk) af.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Tell me about it. Mijn leerkracht Wiskunde zegt altijd "Als je het niet snapt, vraag het dan." en dan zeg je dat je het niet begrijpt, en dan wordt ze boos, zegt ze dat je niet oplet en gooit ze je uit de klas.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Zolanski schreef:
    Tell me about it. Mijn leerkracht Wiskunde zegt altijd "Als je het niet snapt, vraag het dan." en dan zeg je dat je het niet begrijpt, en dan wordt ze boos, zegt ze dat je niet oplet en gooit ze je uit de klas.
    Klinkt inderdaad heel bekend


    Today will be Girl's Day party with you~

    xScaryFace schreef:
    Aaah kloterig! Nou. dat had ik vorig jaar op de onderbouw wel heel veel xd Maar van die docenten ben ik gelukkig (gedeeltelijk) af.
    Tja, ik hoop dat volgend jaar de klassen veranderen en dat die leraren veranderd worden. Dan ben ik van dat probleem af


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dat ken ik. (cat)
    Wij krijgen soms ook toetsen pas terug na 2 maanden ofzo, maar als we zelf 2 uur te laat zijn met ons huiswerk krijgen we al een nul. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik had dat met mijn wiskunde leraar. Die denkt dat als je iets niet snapt je gewoon te dom bent en hij helpt je gewoon niet. Ben zo blij dat ik nu klaar ben als ik die flikker nog langer moest verdragen had ik een moord begaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.