• Eigenlijk wilde ik altijd al bij een uitgeverij werken, al wist ik niet echt welke studies daarvoor in aanmerking kwamen. Tijdens het uitgeven van mijn boek kwam die kinderdroom weer bovendrijven en ben ik, zoals jullie vast weten, een opleiding tot redacteur gaan doen. Al vrij snel mocht ik stage lopen bij uitgeverij Zilverspoor/Zilverbron, voor mij echt een heavenly uitgeverij doordat ze zo veel fantasy uitgeven. Er was mij wel toegezegd dat ik daar als freelancer aan de slag kon zodra ik voldoende was opgeleid, maar al die tijd bleef ik bang dat ik niet de kwaliteit kon leveren die zij wensten en was ik eigenlijk best onzeker. Zeker omdat ik nauwelijks feedback kreeg. Máár ik heb gisteren het eerste manuscript als freelancer gekregen en ik krijg er binnenkort eentje bij. Zo leuk! *O* Daarnaast heb ik gisteren ook contact gelegd met een andere nieuwe fantasy-uitgeverij en ook daar mag ik als redacteur aan de slag. Ik vind het nog zooo onwerkelijk, maar ik ben superblij. (:

    Zo zie je maar, dromen kunnen echt uitkomen als je er hard voor werkt. :Y)

    Wat is jullie grootste droom wat banen betreft? (:

    [ bericht aangepast op 4 feb 2017 - 10:20 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    NATAS IK BEN ZO TROTS AHHH! 🎉🎊🎉

    ik wil heel dolgraag een tolk worden, no joke, dat is mijn levensdoel


    Heaven is a place that we all have

    Dat is echt fantastisch!:o

    Mijn droombaan is parkmanager worden van een vakantiedorp.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Wauw, Natas, wat ontzéttend gaaf!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Omg!! Ik ben echt super blij voor je!! Dat moet zo'n heeerlijk gevoel zijn, dat je eindelijk je droombaan hebt gekregen! Volgens mij kan 2017 voor jou nu l niet meer stuk ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Gaaf! ^^

    Eh, ik dacht altijd architect, maar ik twijfel toch echt. Geen idee, maar feitelijk is er zoveel dat ik wil doen.
    Al is het eigenlijk mijn grote droom om een job te hebben waarmee ik iets kan doen voor de maatschappij, en dan bedolf ik echt: een verschil maken. Een medicijn tegen aids ontwikkelen, een oplossing vinden voor de klimaat opwarming, zoiets. Maar dan denk ik waarschijnlijk veel te idealistisch, dus geen idee.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2017 - 12:07 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Aaah Natas zo leuk!! 🎉🎉


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Superchill. Ik wil ook redacteur worden, en ga volgend jaar nog een keer proberen bij de master Editor/redacteur binnen te komen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wow, gefeliciteerd!
    Ik heb geen idee wat ik wil doen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wauw gefeliciteerd Natas! Ik ben echt super blij voor je! Je hebt het wel goed voor mekaar zeg, maar dat mag ook wel voor iemand die er zo hard voor werkt. Je verdient het dubbel en dwars c:

    Pfoe, droombanen zijn voor mij altijd een dingetje, omdat ik iemand ben die teveel wil en teveel leuk vindt. Mijn passie is schrijven en ik zou ontzettend graag mijn stem laten horen door middel van boeken. Niet enkel vermaken, maar ook echt betekenis hebben, mensen iets bijbrengen of hen helpen iets te verwerken. Ik vind het altijd zo geweldig hoe verhalen dat voor iemand kunnen doen, hoewel mijn passie wat dat betreft verder gaat dan enkel boeken. Elke vorm van narratief vind ik ontzettend intrigerend. De game Re-mission heeft mij wat dat betreft nog enthousiaster gemaakt, we mochten deze vorig jaar analyseren. Idk, ik denk dat het wat dat betreft een combinatie is van artistiek bezig zijn met schrijven, toneel, zingen, synchroonzwemmen whatever en iets kunnen betekenen voor enkele mensen. Als ik die combinatie uit zou kunnen voeren, zou ik zielsgelukkig zijn. Het is dus niet mega concreet. Andere opties waren (ooit) dokter worden en bij de politie gaan, omdat die mensen diezelfde betekenis uit kunnen dragen.


    Happy Birthday my Potter!

    Whaaw!! Ik ben echt blij voor je ^.^

    Stiekem zou ik wel minister president willen worden
    Ik wil graag de politiek in 🤗


    ~My Mind Is Free~

    Aah wat gaaf, proficiat! <3

    Mijn droombaan is uitvoerend musicus worden. :3 En laat de muziekwinkel waar mijn digitale accordeon vandaan komt nou net gisteren gevraagd hebben of ik mijn accordeon (de net uitgekomen digitale Bugari Evo) wil demonstreren wanneer ze weer een demonstratiedag hebben. _O_ Dat soort dingen wil ik ook doen. Ik wil demonstraties geven, showen wat ik kan en wat mijn instrument allemaal kan. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aahhhhh Natas wat gaaaaf!! *O* *O* Gefeliciteerd joh! Je verdient dit echt, ik ben zo blij voor je!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ah gefeliciteerd! Ik ben zo blij voor je!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wooow gefeliciteerd!

    Eigenlijk is dat ook mijn grootste droom! Na mij masters Geschiedenis en Culturele Studies (waar je ook stage bij een uitgeverij kan doen yay) zou ik ook graag een opleiding tot redacteur volgen.^^ Ik moet nog wel even uitzoeken waar ik een dergelijke opleiding allemaal kan volgen, maar ik heb het er voor over om eventueel naar Nederland te verhuizen daarvoor. :'D


    The soul needs autumn.

    Wowww dat is gaaf! Redactiewerk lijkt mij ook super om te doen, maar het liefste zou ik mijn eigen (art house/korte)films & series maken en voornamelijk schrijven en/of een eigen boek uitgeven en schrijven. Probably onrealistisch as fuck, maar ik heb mijn eerste opleiding tot filmmaker bijna afgerond so I'm on my way (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.