• Hay.

    Ik ben vrijdag gedumpt door m'n vriendje. Zaterdag zouden we 2 weken samen zijn. Ok, ik weet dat dat niet zo heel lang is. Maar ik hou echt van 'm. Hij was m'n allereerste vriendje, ik kreeg m'n eerste kus van hem. Maar nu zegt hij dat het te snel ging voor hem, dat hij me nog niet goed genoeg kende. Maar hij was degene die me eerst vertelde dat hij gek was van me.
    Ik voel me zo vreselijk slecht. Ik slaap niet meer, eet amper en ik wil echt dood. Ik ben vroeger al depressief geweest door een jongen die me afwees, maar daar ben ik bovenop gekomen. Nu heb ik echter het gevoel dat ik er nooit meer overheen kom, vooral omdat hij wel vrienden wil blijven terwijl hij me gewoon negeert. Al m'n vriendinnen noemen hem nu een zak, maar ik kàn niet eens kwaad op 'm zijn. Daar voor zie ik hem veel te graag. Ik wist dat het nooit voor altijd zou zijn, maar ik had écht niet gedacht dat het zo snel voorbij zou zijn...
    Heeft er iemand misschien tips om me terug goed te voelen? En zeg alsjeblieft niet dat ik 'm moet vergeten en naar andere jongens kijken, want daar doe ik mezelf alleen maar pijn mee...

    Kus, Kristien.


    One man's fun is another's hell.

    srry kn je niet helpen heb momenteel zelf ook een gebroken hart:(


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Je gedachten op iets totaal anders focussen. Iets wat je helemaal niet aan hem laat denken. Bv. filmpjes van je favo ToHo'er bekijken op yt.

    Miss heb je er iets aan, maar het werkt bij mij meestal toch :)
    xx


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Pff meis 't spijt me voor je. Tsja er is niet echt een remedie tegen. Zorg voor afleiding en naja laat de tijd z'n werk doen. Je hoeft er niet meteen vanaf te zijn.
    Sterkte
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Ok, dankje FallingStar, ik zal het proberen :)
    Nog iemand tips?


    One man's fun is another's hell.

    Heey, Ik heb hetzelfde voor gehad :)
    Ik zal je zo goed mogenlijk proberen te helpen.

    -Maak een lijstje van zijn slechte kanten
    -Stop je gevoelens in liedjes, tekeningen of gedichten ^^

    -Eet chocola
    -Negeer hem en vermijd hem voor een tijdje

    Dit heeft mij geholpen, dus misschien ook voor jou
    (H)


    death to the one at the end of the serenade.

    & dankje dutchangel x


    One man's fun is another's hell.

    Whaaa ik kan nietmr volgen =')
    Mja Freedent, hem negeren kan ik echt niet. Het doet me nu al zoveel pijn als hij me niet meer ziet. Toch bedankt!


    One man's fun is another's hell.

    Ik weet echt precies waar je het over hebt !
    Ik heb me ex via het internet leren kennen en toen verder op msn. Heel raar i know maar het klikte ook echt. En opeens naar 3 maanden was het poef over. Ik voelde me heel kut en op school ging het heel slecht want ik zat er echt heel erg mee in me hoofd. Ik heb toen op een moment gewoon heel streng tegen mezelf gezegt dat het over is en dat er nog wel meer jongens zijn (ja sorry maar das mijn verhaal). Het ging een tijdje goed maar ik dacht nog steeds veel aan hem. Toen ik opeens een email van hem kreeg dat hij het heel stom vond dat het om die reden uit was en dat hij graag weer met mij wou praten. Ik was helemaal van slag want ik was al bijna over hem en toen kwam hij opeens weer met zn email. Kheb toen met hem gepraat en uit dat gesprek hebben we besloten vrienden te blijven. Ik was daar heel blij mee en dat ik ook weer gewoon met hem kon praten op die manier hoe ik hem heb leren kennen. Maar toen begon ik weer aan vroeger te denken,aan hoe lief hij voor me was,hoe wij zoende en hoe overdreven ik altijd was. Ik kon toen niet meer met hem praten omdat ik dan weer in huilen uitbarstte. Ik was dus niet over hem heen. Toen heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt en gezegt dat ik nog steeds van hem hou. Toen ben ik weer snel off gegaan omdat ik bang was voor zijn reactie. Nadat ik eindelijk weer met hem durfde te praten leek het net of er nix gebeurd was. Het ging een tijdje weer goed maar ik zat er nog wel steeds mee. Maar toen,ik weet niet eens meer hoe, hadden we weer afgesproken om gewoon een film bij hem te gaan kijken als vrienden. Ik wist niet wat ik van die dag moest verwachten dus verwachtte ik maar nix. Maar wat bleek,hij voelde ook nog dingen voor mij ! Niet dat hij het verteld had maar dat zag ik aan hem. Hij kwam steeds dichter bij me zitten, ging op mijn stoel zitten en toen moets ik op zijn schoot zitten en toen ik op zijn schoot zat zat hij ook met mijn vingers te friemelen. Toen wist ik het zeker.Hij is nog op mij en ik op hem. Maar ik was veel te verlegen om iets te doen. Hij zoende me toen opeens en nadat hij dat deed wisten wij allebei weer dat het aan was. Na die dag heb ik hem nooit meer in real gezien alleen wel gesproken via msn,zoals altijd. We kregen weer ruzie om een stomme reden en we spraken niet meer met elkaar. In die tijd,vond ik het helemaal nier erg ofzo. Tuurlijk het zat wel in me hoofd maar het was niet meer zoals eerst. Me gevoelens waren weg voor hem. Het liet me koud en zij al tegen mezelf dat het uit was. Donderdag sprak ik hem weer. Hij zei dat hij ookal een ander meisje had,maar hij mij niet wou kwetsen en gewoon vrienden wou blijven. Ik stemde in en was totaal niet boos of verdrietig dat hij alweer een nieuwe vriendin had. Ik voelde ook nix meer dus het deed me nix. Nu praten we weer zoals gewone vrienden.

    Gevoelens verdwijnen,het heeft alleen tijd nodig. Je komt er wel overheen met huilbuien,argressiebuien en allemaal gevoelens door elkaar. Neem gewoon een hap lucht en zeg streng tegen jezelf dat jullie uitelkaar zijn. Het is moeilijk maar het helpt wel


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Organiseer een girlsnight, kan echt deugd doen!

    -film: geen romantische brol, tenzij het slecht afloopt, maar vooral is goed griezelen
    -gasten: bf^^
    -eten: zo'n grote pot ijs waar je gewoon volle bak uitlepelt
    -kledij: om ter lelijkste kinderachtigste maar oh zo warme pyjama :P
    -drinken: als je zat wil zijn, gewoon doen, anders gewoon cola nzo :")


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    woow vette preek van mij !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik zou echt moeite proberen te doen om toch dé beste vrienden te blijven en als dat niet lukt, omdat hij gewoon niet meer tegen je praat, zou ik héél veel boterhammen met choco eten en leuke dingen doen die je afleiden! Uiteindelijk raakt hij zo wel uit je hoofd weg...
    Ik hoop dat het je lukt, Succes! ;)

    x


    Tanya is de beste.

    als je iemand nodig hebt vo steun en om mee te prtn en tips geef je gewoon een kick in een pb ik ben er voor je;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    @ feelthebeat
    zaterdagavond ben 'k wel met vriendinnen naar de kermis geweest (wat heel leuk was), maar na een tijdje lol maken begin ik dan terug aan hem te denken. En het ene moment ben ik kwaad op 'm omdat hij het via msn uitmaakte (hij wou het me wel persoonlijk zeggen, maar op school wou hij niet eens praten), het andere moment kan ik gewoon niet kwaad op 'm zijn...

    & Wow nijntje :')


    One man's fun is another's hell.

    Hem zeker niet negeren, en proberen te praten met hem. Vroeg of laat komt het goed tussen jullie vriendschappelijk dan.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Ik hoop het echt, dat het nog ooit goedkomt.
    Maar het is net, ik wil terug meer dan gewoon vriendschappelijk :( daarom gaat het denk ik heel erg moeilijk zijn om vrienden te blijven.


    One man's fun is another's hell.