• Naam: Too lost in you
    Leeftijdskeuring: 12+
    Genre: Drama, Fanfiction, Romantiek

    Hailey Braveheart is na het overlijden van haar ouders tijdens een tragisch ongeluk gedwongen om bij haar oudere zus en haar man in te trekken. Hoewel Hailey heel kalm en vredig overkomt, heeft het lot veel narigheid voor haar in petto gehad. Om het verleden achter haar te laten en om over de dood van haar ouders heen te komen verhuisd Hailey dus naar La Push. Eenmaal daar komt ze allerlei fantastische, prachtige personen tegen die haar ieder op een eigen manier laten zien hoe je van het leven kunt genieten. Hailey is omver geblazen als ze ziet hoe liefdevol de mensen in La Push met elkaar omgaan. Hoewel Hailey uit een dorp komt heeft ze zo'n hechte buren nog nooit gezien. En dan komt het, voor de eerste keer in haar leven wordt ze écht verliefd. Op die ene jongen. Zoveel jongens in La Push zijn geintrigeerd door Hailey, vanaf het moment dat ze in La Push verscheen. Maar wie krijgt het voor elkaar om haar hart te helen?

    Preview:

    -De motor van de Jeep zoemde redelijk hard, maar kwam nét niet over de kletterende regendruppels heen. De ruitenwissers gleden hypnotiserend over de voorruit heen en de dromenvanger aan de achteruitspiegel schommelde heen en weer. Hier zat ik dan, overgelaten aan mijn toekomstige lot.-

    -"Mag ik vragen wat jij als vreemde, zonder shirt, in mijn kamer doet?"-

    -"Je hoeft mij niet aan te kijken, daar ligt zijn kopje." Zei ik verdedigend en wees naar de scherven in de prullenbak.-

    -Hij keek me even recht in mijn ogen aan, en ik had het idee dat hij nu officieel door mijn ziel heen keek.-

    -Ik volgde zijn blik en zag een gespierde jongen aankomen met ogen die het maanlicht fijnloos reflecteerde. -

    Please comment, do or don't? (flower)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 19:51 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Do.(flower)
    als niemand het leest kan je het altijd nog stoppen.


    Believe in yourself, change the world.

    Omg, yes!


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    always try! <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Btw; pb je me als je begint? X


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.