• Ik vind die korte titels in het topic onzettend vervelend. Je bent gewoon verplicht om er op te klikken om te weten waarover het gaat en meestal is het het nuttelooste topic die op de eerste pagina staat. En dan heb ik echt mijn tijd daar aan verspild. Is het zo moeilijk om in je titel te zetten waarover je topic gaat? Ipv Ik zoek ... zet gewoon ik zoek een film of ik zoek een verhaal of ik zoek weet ik veel.

    Jullie kunnen nu een zeurder, I don't give a fuq.
    (En begin niet te zeggen: "Klik er dan niet op." want je bent haast verplicht om er op te klikken om te weten waarover het gaat.)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 12:45 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zal voortaan mijn best doen om een lange titel te bedenken (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sabertooth schreef:
    Ik zal voortaan mijn best doen om een lange titel te bedenken (krul)
    Ik heb het niet enkel op jou hoor. Bijna iedereen doet het. Ik deed het zelf ook eens om te kijken of meer mensen er zo naar kijken (als experiment bedoelt), maar ik vind het gewoon vervelend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat zijn van die aandachttrekkerige topics, volgens mij heb ik dat ook een aantal keren gedaan :P Maar voortaan let ik er op :Y)

    Maar ik open ook niet zo vaak een topic ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Apocalyptica schreef:
    (...)Ik heb het niet enkel op jou hoor. Bijna iedereen doet het. Ik deed het zelf ook eens om te kijken of meer mensen er zo naar kijken (als experiment bedoelt), maar ik vind het gewoon vervelend.

    hahaha,gelukkig! okee ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sabertooth schreef:
    (...)
    hahaha,gelukkig! okee ;O
    Mijn irritatie kwam nu wel door weer eentje van jouw te zien, maar het is zeker niet allemaal jouw fout. x') hah.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Mijn irritatie kwam nu wel door weer eentje van jouw te zien, maar het is zeker niet allemaal jouw fout. x') hah.

    hihiii okee! zal voortaan langere titels bedenken ;D en trouwens ik klik juist altijd op de korte titels hahaa.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik doe dat juist zodat mensen erop gaan klikken.

    Maar dat kan irritant zijn ja (;


    Me so good.

    uhh srry maar ik vind het een beetje overdreven x]


    Shoganai i ne~

    Dat is de hele bedoeling van die korte titels, dat trekt de aandacht (:

    Relapse schreef:
    Dat is de hele bedoeling van die korte titels, dat trekt de aandacht (:
    Ik weet het, maar die topic zijn vaak zo dom dat ik iets heb waarom heb ik daar nu op geklikt. aan de hand van het subforum kan je ook altijd zien over welk thema het gaat, maar bijna iedereen post ook weer alles in stamcafé dat dat weer niks uitmaakt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Leer er maar mee leven..(krul)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik zwijg....

    er is toch altijd wel weer iets om ever te zeuren.

    Ik klik meestal nog 5x hetzelfde topic aan omdat ik steeds vergeet waarover het gaat. Dat is pas tijdverspilling. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wishful schreef:
    Ik klik meestal nog 5x hetzelfde topic aan omdat ik steeds vergeet waarover het gaat. Dat is pas tijdverspilling. (cat)
    idem, omdat ik er heb op geklikt, dus dan heb ik iets van het moest interessant zijn, want anders zou ik er niet op klikken, bleek het uiteindelijk zo iets te zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    raplove schreef:
    ik zwijg....

    er is toch altijd wel weer iets om ever te zeuren.
    Ik heb specifiek gevraagd om niet zo'n reacties te posten. Ik weet dat de gemiddelde leeftijd hier veel lager is dan de mijne maar ik mag toch ook eens klagen om kinderachtig gedoe.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?