• voor degene die het verhaal nog zouden kennen. het stond ooit op mijn account met haar als schrijfster. nu ze deed er nooit aan door maar nu is ze dus opnieuw gestart, ik heb de eerste zeven hoofdstukken op msn gelezen en het is echt goed. Maar ze wil het niet komen promoten hier omdat ze niet oppervlakkig wil zijn en omdat ze het verhaal voor haarzelf schrijft en blablabla, dus doe ik het maar :'D
    may I present you:


    Danae Gravely, dochter van twee vooraanstaande dooddoeners. Tot voor kort kreeg ze thuis les maar haar ouders hebben dingen te doen voor hém dus belandt ze bij de familie Malfoy en op Hogwarts maar dit jaar is niet alles wat het lijkt. Liefde, vriendschap, haat en zware keuzes. Alles lijkt samen te komen op een hele korte tijd.
    Het verhaal van Danae Gravely en Draco Malfoy.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 20:22 ]


    Change, the only good thing in this world.

    gemeen! Nu laat ik je nooit meer iets lezen op msn (huil)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    In dit kleine stukje heb ik al 2 schrijf/spelfouten ontdekt. Dus sorry, ik ga het niet lezen. Maar wel lief van je dat je reclame voor d'r maakt!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    waar dan? kan ik ze snel aanpassen.
    zal er over gekeken hebben. ö


    laat ik er dan wel even bijzeggen dat dit de onaangepaste kuch en gestolen kuch versie is.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 21:29 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Iets komt samen in een hele korte tijd.
    En het stukje maar dit jaar is niet alles wat het lijkt is mooier als je er een nieuwe zin van maakt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Iets komt samen in een hele korte tijd.
    En het stukje maar dit jaar is niet alles wat het lijkt is mooier als je er een nieuwe zin van maakt.


    dacht ik al. ging ik het net vragen in je gb. :'D
    in de story zelf klopt het dus wel... (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.