• Ik denk dat deze bug toch wel voorrang verdiend over cosmetische fouten door de nieuwe layout, dus vandaar dat ik even een topic maak.

    Ik weet niet of dit bij iedereen het geval is maar ik kan dus mijn username niet meer veranderen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Geen idee. Ik wilde het vanavond veranderen, even dit in de gaten houden dus.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, is ook al paar keer in het topic over de nieuwe layout gezegd en staat op het lijstje van bekende bugs daar. Denk dat Rutger er naar kijkt zodra hij het bug lijstje af gaat werken.


    The truth is out there.

    Hier is het nieuwe design topic toch voor?


    Ja het nieuwe design topic is toch voornamelijk voor cosmetische bugs en dingen die inderdaad met de nieuwe layout te maken hebben?
    En volgensmij is dit ook gewoon geplaatst in het goede subforum maar ik kan het fout hebben.

    Maar goed als dit misplaatst is doe er dan maar een slotje op.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    ^ als je onder het kopje bugs kijkt in de beginpost van het topic zie je alle bugs evenals deze die je net noemt. Het is voor alles dus zo heeft rutger ook overzicht ipv hordes nieuwe topics.


    The truth is out there.

    Ik wist niet dat er speciale regels op stonden dat je zoiets per se in dat topic moest plaatsen?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 20:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Korea schreef:
    Ik wist niet dat er speciale regels op stonden dat je zoiets per se in dat topic moest plaatsen?


    Nee dat wist ik ook niet, in mijn optiek is het gewoon een klacht en is die ook welkom in het klachten subforum, waar ook netjes op een rijtje alles komt te staan wat er momenteel mis is met Q en ook gewoon te behappen valt voor Rutger.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    TrippaSnippa schreef:
    (...)

    Nee dat wist ik ook niet, in mijn optiek is het gewoon een klacht en is die ook welkom in het klachten subforum, waar ook netjes op een rijtje alles komt te staan wat er momenteel mis is met Q en ook gewoon te behappen valt voor Rutger.

    Same. Zo zie ik het ook, daar is verder niks mis mee. Dat klachten subforum is er niet voor niets.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Korea schreef:
    (...)
    Same. Zo zie ik het ook, daar is verder niks mis mee. Dat klachten subforum is er niet voor niets.


    Achjah er zijn altijd mensen die er een andere kijk op hebben. Maakt de wereld in elk geval een stuk minder saai.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb een bug gevonden!
    Dat was te verwachten! Laat het ons weten in dit topic en we gaan het fixen.


    Dit staat er in het nieuwe layout topic beginpost van Rutger, dus dat lijkt me gewoon het best/meest voor de hand liggend. Het is immers zo dat er een hele bak aan bugs is vandaar dat Rutger denk ik heeft aangegeven het in het topic te doen, voor het overzicht. Maar alles staat duidelijk in die beginpost! Verder is het prima dat er nog een topic geopend wordt, maar het lijkt me in dit geval overbodig door wat er in dat topic staat + dat de bug al een paar keer gemeld is. :Y)


    The truth is out there.

    Einzelganger schreef:
    (...)

    Dit staat er in het nieuwe layout topic beginpost van Rutger, dus dat lijkt me gewoon het best/meest voor de hand liggend. Het is immers zo dat er een hele bak aan bugs is vandaar dat Rutger denk ik heeft aangegeven het in het topic te doen, voor het overzicht. Maar alles staat duidelijk in die beginpost! Verder is het prima dat er nog een topic geopend wordt, maar het lijkt me in dit geval overbodig door wat er in dat topic staat + dat de bug al een paar keer gemeld is. :Y)





    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Al deze foutjes zijn er waarschijnlijk ingeslopen bij het overzetten naar de nieuwe lay-out, dus ik raad je aan niet het forum te overspoelen met topics over dit soort klachten. Het is bekend bij ons, ik heb het enkele uren geleden al in de lijst gezet. Het is inderdaad al een aantal keer gemeld, wat Einzelganger hierboven al zegt, dus het is bekend en staat op de lijst.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    TrippaSnippa schreef:
    Maar goed als dit misplaatst is doe er dan maar een slotje op.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    -> Slotje op aanvraag.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.