• Ik heb net een trailer gemaakt, voor een idee dat ik zelfs nog niet eens heb uitgewerkt, ik had gewoon een vlaag van inspiratie, maar voor een trailer.
    Wie doet dat ook wel eens, een cover ofzo maken voor een idee dat je nog niet eens hebt uitgewerkt?

    staat hij hier juist?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik heb dat gisteren gedaan met een idee dat ik nog niet goed uitgewerkt heb. haha

    Ik maak nooit trailers en covers. Voor covers gebruik ik gewoon een foto zonder tekst of zo (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    trailer maken? Ik weet niet eens hoe een fotocamera werkt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Haha, ja, dat ken ik wel. Dan zie bijvoorbeeld op Weheartit een foto voorbij komen en dan móet ik daar gewoon even iets van maken ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heb ik ook wel is.
    Heb er alleen meestal niks aan, uiteindelijk xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik doe het heel veel.Ik schrijf echt weinig story's maar covers maken doe ik wel super graag.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Nee niet echt eigenlijk, sowieso al niet omdat ik dat gewoon niet kan. Meestal zie ik bijvoorbeeld een plaatje bij Weheartit en dan krijg ik spontaan inspiratie voor een verhaal wat uiteindelijk meestal toch niks wordt.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik maak er wel eens covers voor, ja. Maar dat komt vooral doordat ik het gewoon heel leuk vind covers te maken, en dat dus ook meteen doe. Dan zou ik het idee op zich wel willen uitwerken, maar ik heb nog 5 andere lopende verhalen op dit moment. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een cover niet, maar wel een 'hoofdzin' zeg maar. En in mijn hoofd vormen zich dan al tientallen beelden van scènes uit het verhaal.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja, doe ik ook wel eens. Meestal komt er daarna bij de cover een idee bij me op. (': Bij trailers niet, maar daar ben ik pas net mee begonnen, haha. :3


    And now we're counting down to Phase Zero.