• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:29 ]

    hahaha dan heb je echt mazzel gehad. :3


    To infinity and beyond •

    Super vet!
    Ik was vanmorgen ook te laat, maar dat kwam door de bus.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hoe fijn! (krul)
    Ik ben dit jaar nog maar een keer te laat geweest geloof ik, of 2 keer. Vet netjes (: Ik heb alleen wel een aantal keer gespijbeld, dus dat is minder :W

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 18:47 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Misschien hebben ze je gematst?(cat)


    everything, in time

    Humble schreef:
    Misschien hebben ze je gematst?(cat)


    Dat zou best kunnen. De vrouw bij de administratie kent mijn naam trouwens, omdat ik er zovaak ben geweest omdat ik te laat/uitgestuurd was.

    Maar ik kwam dus chagarijnig op school omdat ik eigenlijk ziek was, en begon naar een klasgenoot die ook te laat was te schreeuwen dat mijn ouders me ziek naar school lieten gaan enzo, en toen KEEK die vrouw al naar me, dus dat zou best kunnen ^^

    Oehh, nice.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Woow, be proud.
    Best slecht van je. Eigenlijk zouden ze je gewoon te laat moeten melden, leer je er nog wat van.


    Your make-up is terrible

    Cool! (ik snapte wel de helft niet van wat je zei, maar ach)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Misschien deden ze dat ook wel met opzet, het is voor de school ook niet leuk als de leerplichtambtenaar er achteraan moet?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Biologist schreef:
    Super vet!
    Ik was vanmorgen ook te laat, maar dat kwam door de bus.


    26 - 02 - '16

    Ik ben nog maar een keer te laat gekomen, en dat is best stom, want mijn school begint om 8:10 en dan moet je om &:45 melden. Dat is gewoon té vroeg.
    Bij ons in de klas is iemand al zo vaak te laat gekomen dat hij ook naar de leerplichtambtenaar moest enzo. Ik weet niet echt wat het inhoud enzoo...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Haha, vet chill (:
    Ik ben volgens mij 1 of 2 keer te laat gekomen, 5 minuutjes ofzoiets. Valt mee dus ;p
    xxxx


    Don't let your life be lived by somebody else.