• of jullie (in God) geloven? Ik namelijk wel. Ik weet niet waarom, ik heb geen reden om te geloven, ik heb geen beeld van God, en ik ga nooit naar de kerk. Maar ergens geloof ik wel in God. Ik geloof bijvoorbeeld ook niet in een hemel en een hel, maar wel dat je geest verder leeft na je dood.
    What about you guys? (krul)

    Edit: Ik wil hier geen ruzie's of discussies oprichten ofzo, be nice to each other please! ^^

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 14:09 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik in ieder geval niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik geloof niet echt in een persoon met goddelijke vermogens, maar wel in goddelijke krachten die op deze aarde en in het hiernamaals aanwezig zijn. De natuurkracht (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Ik geloof niet echt in een persoon met goddelijke vermogens, maar wel in goddelijke krachten die op deze aarde en in het hiernamaals aanwezig zijn. De natuurkracht (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Defensive schreef:
    Ik geloof niet echt in een persoon met goddelijke vermogens, maar wel in goddelijke krachten die op deze aarde en in het hiernamaals aanwezig zijn. De natuurkracht (:

    Yep precies :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Defensive schreef:
    Ik geloof niet echt in een persoon met goddelijke vermogens, maar wel in goddelijke krachten die op deze aarde en in het hiernamaals aanwezig zijn. De natuurkracht (:

    Kweenie, ik geloof wel dat er íéts is, maar niet speciaal God..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Crosses schreef:
    Ik in ieder geval niet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wel en bid iedere avond


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Nee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik geloof niet in God maar ik geloof wel,in de Heidense Goden en Godinnen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Geen idee, net als de rest van de wereld. We zien het wel als we dood zijn.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik kan het niet. Al zou ik het doen, dan zou ik mezelf voor de gek houden, en iedereen daar omheen ook. Dat wil ik niet. Dan leef ik in een leugen.
    Ik erken Hem niet en ik ontken Hem niet. Pas zodra ik het met mijn eigen ogen en verstand heb gezien, dan zou ik er in kunnen geloven. Dan wordt het realisme voor me.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik kan het niet. Al zou ik het doen, dan zou ik mezelf voor de gek houden, en iedereen daar omheen ook. Dat wil ik niet. Dan leef ik in een leugen.
    Ik erken Hem niet en ik ontken Hem niet. Pas zodra ik het met mijn eigen ogen en verstand heb gezien, dan zou ik er in kunnen geloven. Dan wordt het realisme voor me.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    nee ik geloof er niet in. ik denk dat het zo verzonnen is omdat mensen iemand nodig hadden voor hoop en om iemand de schuld te geven en dat beeld is blijven hangen sorry ik wil gelovigen niet beledigen, dit is hoe ik denk. ik respecteer de mensen die er wel in geloven, al zullen ze mij nooit over kunnen halen (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.