• En dat meen ik serieus.
    Ik had net chips op een bord gedaan, omdat ik geen bankje kon vinden. Toen ik de chips op had ging mijn kat de chipskruimels op het bord opeten. Like what the hell :')
    Oh, mijn kat een trouwens ook kaas. En ze snurkt.

    Hebben jullie ook dieren die maffe dingen doen/eten?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 0:06 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn hond eet alles, en ze poept alles uit op d'r eigen schijt/Gaza-strook!:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Mijn ene hond drink bier,de ander eet alles wat hij tegen komt,zelfs stenen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    me kat likt lolly's en ijsjes


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn konijn lust geen wortels maar wel taart (';


    Only those who listen can hear

    Mijn kat is al vier keer in de sloot gevallen, waar ze elke keer weer uit is gekomen + ze is al aangereden door een auto en dat heeft ze ook overleefd
    Katten hebben dus blijkbaar echt 9 levens ofzo? (cat)


    As travars

    LostInPain schreef:
    Mijn konijn lust geen wortels maar wel taart (';


    Wortel taart?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn konijn houdt heel erg van banaan. en mijn katten houden van vla, ook chips, en heel erg van komkommmer, alleen mogen ze dat allemaal niet! Toch stelen ze het Door in de koelkast te klimmen.:8


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Wel, een kip van ons had eens zo'n behoefte dat ze gewoon een andere kip besprong.
    Tja, onze haan was net weg en ja ...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    De kat van mijn tante die eet echt ALLES!!!!!!!!!!
    echt zo smerig!

    LostInPain schreef:
    Mijn konijn lust geen wortels maar wel taart (';


    Geniaale konijn!xD

    Nu je het zegt... mijn kat deed eergisteren ook een poging tot het opeten van mijn chippies!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn hond eet echt alles, hahahaha. Van vanille ijs tot spaghetti.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn kat lust chocola


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ik heb een keer de kittens van een vriendin bolognese chips gegeven. Ze leven nog en zij deed mee met het voeren, dus don't worry.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Mijn hond lust van alles.

    Ze heeft 1 keer mijn chocoreep opgegeten :(
    Haha ze was er wel goed ziek van gweest, huhu ik weet dat honden geen chocola mogen hoor... vond het wel zielig


    What is youre favo scary movie?