• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:04 ]

    Ik zou het niet weten :x


    Sometimes it's best not to care.

    Jawel, je kunt iets in de tram zelf kopen ^^
    Maar OV-chip is wel véééél goedkoper :P


    Life is hard and then we die

    In Amsterdam was het enkel ov. Maar hoe het in Den Haag is weet ik niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    PUKKELxDING schreef:
    Jawel, je kunt iets in de tram zelf kopen ^^
    Maar OV-chip is wel véééél goedkoper :P

    Op die fucking 9292ov.nl site staat 'OV-Chipkaart verplicht' Ik snap er geen hol meer van D:

    In de tram zelf kun je kopen en je kunt ook dagkaarten kopen op het centraal, bij zo'n speciale stand, geloof ik..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    GrasSprietje schreef:
    (...)
    Op die fucking 9292ov.nl site staat 'OV-Chipkaart verplicht' Ik snap er geen hol meer van D:
    Ja, als in, wij doen niet meer aan strippenkaart :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, als in, wij doen niet meer aan strippenkaart :P

    Maar wel aan dagkaart? Want ik heb geen OV kaart, en ik weet niet of je daar een echte student voor moet zijn? D:

    Geen idee, ik woon niet in Den Haag dus eeeuh.
    Ik gerbuik altijd gewoon mijn OV-chipkaart

    GrasSprietje schreef:
    (...)
    Maar wel aan dagkaart? Want ik heb geen OV kaart, en ik weet niet of je daar een echte student voor moet zijn? D:


    Je kunt er gewoon één aanvragen -kan op naam of niet- en die constant opwaarderen x'D Hoef je geen student voor te zijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Je kan gewoon een dagkaartje kopen bij de Appie. But je kan het niet kopen in de tram en dat is de schuld van de tram zelf. Bij elke tram kan het wel alleen niet bij tram 4 en die moet jij hebben lol

    Je kunt gewoon een anonieme ov-chip uit een automaat trekken op het station, dacht ik.


    I am an idiot, I move.

    Owh en in de bus kan je gewoon ene kaartje kopen

    ILoveLilian schreef:
    Je kan gewoon een dagkaartje kopen bij de Appie. But je kan het niet kopen in de tram en dat is de schuld van de tram zelf. Bij elke tram kan het wel alleen niet bij tram 4 en die moet jij hebben lol

    Lieffie ik moet Tram 9 hebben :'D

    GrasSprietje schreef:
    (...)
    Lieffie ik moet Tram 9 hebben :'D
    NOOO want dat is aan de andere kant. als je tram 4 pakt stopt die precies bij me huis. Tram 9 moet je 10 minuten lopen. tram 4 2 minuutjes

    ILoveLilian schreef:
    (...)NOOO want dat is aan de andere kant. als je tram 4 pakt stopt die precies bij me huis. Tram 9 moet je 10 minuten lopen. tram 4 2 minuutjes

    Op 9292ov.nl staat het precies andersom D: