• -Deze relatie is over-

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 17:59 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Die mensen zijn dus echt ziek in hun hoofd(bat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    dat is echt belachelijk, gewoon negeren als hij jou gelukkig maakt is dat toch alleen maar fijn voor jou. ze zijn gewoon jaloers


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Hoe verzinnen ze het?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jezus! Dat is gewoon echt gemeen! Dat moet je eigenlijk ergens melden maar gelukkig is die al weg.
    En ik vind dat ook niet kunnen, zes jaar valt nog mee. Je moet dan alleen wel uitkijken met de wet over minderjarigen enzo. Want als jullie het dan doen dan kan hij aangeklaagd worden.
    Maar ik denk dat je een geweldige vriend hebt als hij jouw wensen respecteert (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Belachelijk. Melden die handel.

    De mensen die dat gemaakt hebben zijn zwakzinnig.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 17:35 ]


    Destroy what destroys you.

    Cockney schreef:
    Hoe verzinnen ze het?


    That's what I keep asking myself. Bekrompenheid, denk ik dan maar...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ILOVEELENA schreef:
    Die mensen zijn dus echt ziek in hun hoofd(bat)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Dat is echt walgelijk ziek van ze. Ik kan niet begrijpen waarom iemand zo iets zou doen. En er dan nog om lachen ook. Walgelijk..


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Zwakbegaafd? Lol, dat klinkt best wel idioot. Gewoon pestgedrag van ze, maar gelijk 326 vrienden? Daaa's veel. o_O Nou ja, hopelijk komt het nog wel een beetje goed... Sterkte. :c

    Whut. Dat vind ik echt erover gaan. Je bent wel oud genoeg om zelf te bepalen met wie je gaat. Heel zielig van die mensen en inderdaad heel bekrompen. Stelletje kerkgangers.


    Your make-up is terrible

    Kun je niet melden dat dit een haat-account is?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Gvd hoe verzinnen ze dat nouweer!? en hoe komen ze nouweer aan een foto? en wie doet nou zoiets? het zit jou ook niet mee nowadays o_o -hug-

    zieke mensne, serieus.. D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik vind dat echt zo ziek, ik bedoel mijn oom en tante verschillen 8 jaar! en mijn nicht en (aangetrouwde maar hij is eigenlijk niet met mijn nicht getrouwd) neef verschillen ook een aantal jaar. Maar dan nog, als jij gelukkig met hem bent moeten mensen niet zo debiel gaan doen want dat geeft aan hoe kinderachtig ze zijn


    Physics is awesome

    Dit is gewoon niet gezond, degene die die hyve heeft opgericht is niet helemaal lekker in zn hoofd ofz, zoiets doe je gewoon niet. En wat zeuren zij, het is jou leven!! owkeey nu zit ik ook boos te worden,
    Het is idd bekrompen, vreselijk!


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    @ Minsa:

    Zwakbegaafd, ja. Ging mij ook nét ietsje te ver, al moet ik zeggen dat ik al ging koken toen ik die bijschriften en reacties bij de foto's zag.

    @ Assassin & rest:

    Dank je. Kerkgangers, die moet ik onthouden.

    @ Rhea:

    Heb ik al gedaan, hij staat nu op privé en hij wordt zo snel mogelijk leeggehaald.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!