• Hoi allemaal, heb zin om even gek te doen, dus daarom dit topic

    Waar denk je aan bij...
    - een leraar (in het algemeen)?
    - een leraar wiskunde?
    - een leraar Frans?
    - een leraar godsdienst?
    - een leraar geschiedenis?
    - een leraar Nederlands?
    - een leraar PO? (plastische opvoeding)
    - een leraar LO?
    - een leraar muziek?
    - een leraar fysica?
    - een leraar ... (vul zelf maar een vak in als je nog iets kan bedenken)

    Dit zou dus kunnen worden: (deze zijn niet mijn mening, maar heb ik ergens anders gehoord. Ik denk niet bepaald negatief meer over leraren)
    leraar: komt van een andere planeet
    Wiskunde: saai, streng, oud
    Godsdienst: oud, grijs haar in een strak knotje, wilt de klas overtuigen dat alles om God draait
    PO: gek, denkt dat hij zelf een geweldige kunstenaar is
    Fysica: Wilt alles wat er gebeurt of besproken wordt steeds fysisch verklaren (zware beroepsmisvorming), doet graag proefjes

    PS: Ik studeer zelf voor leraar wiskunde en fysica, maar ik kan er tegen dat je negatief doet hoor (positief mag natuurlijk ook). Ik zet dit er niet op om énkel positieve dingen te horen en te horen hoe goed leerkrachten wel zijn, ik kon er vroeger ook hard op vloeken, en nu nog.
    PPS: Als je een tip hebt voor een goede leerkracht te zijn, ga je gang ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    - een leraar (in het algemeen)? Pretbederver
    - een leraar wiskunde? Saai iemand, is bang van de leerlingen (A)
    - een leraar Frans? Ik krijg geen Frans, wel Engels
    - een leraar godsdienst? Ik volg zedenleer :)
    - een leraar geschiedenis? Weet alles goed te brengen aan de hand van grapjes. Is trouwens dezelfde leerkracht van Nederlands.
    - een leraar Nederlands? Spontaan iemand, streng maar wel rechtvaardig. Goed gevoel voor humor.
    - een leraar PO? (plastische opvoeding) Creatief persoon die iedereen zijn gang laat gaan en altijd wel te vinden is voor een grapje.
    - een leraar LO? Sportief iemand die leerlingen graag motiveert.
    - een leraar muziek? Ik heb geen muziek :)
    - een leraar fysica? Ik heb geen fysica


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    - een leraar (in het algemeen)? mensen die denken dat ze alles weten.
    - een leraar wiskunde? dik zweetend, eng..
    - een leraar Frans? slapen, moe, saai, streng
    - een leraar godsdienst? eentonige stem, alles dubbel en dubbel vragen of we het snappen.
    - een leraar geschiedenis? grappig, goed kunnen uitleggen.
    - een leraar Nederlands? raar, hyper, kan goed vertellen.
    - een leraar PO? (plastische opvoeding) is het raar dat ik me daar helemaal niets bij kan voorstellen?
    - een leraar LO? sportief, rennen, vervelend
    - een leraar muziek? oud, haar naar achter en mager
    - een leraar fysica? geen idee...
    - een leraar ... is er soms voor je maar kan ook je grootste vijand zijn

    [ik heb trouwens mijn echte leraren gebruikt... als jullie het niet erg vinden.]


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Leraren zijn in het algemeen mensen die heel hun leven op school zitten tot dat ze met pensioen gaan. Eerst zitten ze als leerling op school, later als leeraar. Het zijn gewone mensen zoals alle andere mensen alleen geven ze les op school.

    Een leraar wiskunde: Een wiskunde leraar is de moeilijkste som, je komt er eenmaal nooit uit hoe ze ooit zo gek zijn geweest om wiskunde te studeren en daarna nog zo'n suffe baan als wiskunde leraar te nemen. Ze zijn altijd al in de vijftig, en sommige zien ook onverzorgd uit.
    Een leraar Frans: Ze zijn trots op de taal die ze zo goed kunnen verstaan. Ze proberen je zo veel mogelijk Frans te laten spreken. En zelf praten ze de taal heel de tijd, waarvan je de helft nog niet eens verstaat. Je ne pas Francis!
    Een leraar Godienst: Zelf heb ik het vak niet, ik heb er wel een keer van gehoord. Ik zou gewoon tegen hem/haar "Ga zelf naar de kerk!" zeggen.
    Een leraar geschiedenis: Ze vertellen veel verhalen die interressant zijn. Ook zijn ze altijd aardig.
    Een leraar Nederlands: Bijna altijd streng (srry Katleen). Ze praten veel en meestal saai (@Katleen, niet persoonlijk opvatten). De enige leuke Nederlands leraar bij mij op school vertelt allemaal van die onnozelen verhalen die wel boeiend en grappig zijn, omdat hij het zelf echt altijd gelooft. Zo zei hij dat liefde via je lichaamsgeur gaat, dat zijn nicht een heks is en dat hij mensen kan hypnotiseren.
    Een leraar kunst en cultuur: Ze zien echt overal kunst in. Verder zijn ze erg creatief en vriendelijk.
    Een leraar sport: Ze laten je heel de tijd rondjes rond het sportveld rennen totdat je helemaal bekaf bent. Je krijgt een onvoldoende als je op de grond gaat zitten, verder moet je van ze heel de tijd in beweging blijven, like wtf.
    Een leraar biologie: Ze gaan het liefst met de klas naar buiten om bloemetjes te plukken. Ik: 'We zitten niet meer op de basisschool!'
    Een leraar muziek: Hij/zij laat een liedje horen op de cd speler en vraagt dan: 'Horen jullie het keyboard?' Ik: 'Nee, het drumstel en de elektrische gitaar speelt er door heen!' Of ze leert je hoeveel tellen een bepaalde noot duurd. Zegt ze: De kwartnoot duurd een tel.' Ik: 'Alsof ik ze echt ga tellen.'
    Een leraar Duits: Zij/hij: 'Kan ich das mädchen-' Ik: 'Huh.'
    Een leraar scheikunde: Zij/hij: Ik weet nog een leuk proefje! Als we de brandbare gas in de luchtbellen doen-' Ik: 'Bent u gek geworden!'


    Things end, but memories last forever...

    Waar denk je aan bij...
    - een leraar (in het algemeen)?
    - een leraar wiskunde? grappig, maar kletst te veel -.-
    - een leraar Frans? Oké
    - een leraar godsdienst? Heb ik niet dus geen idee.
    - een leraar geschiedenis? Hij is zelf een deel van een oeroude geschiedenis o.o
    - een leraar Nederlands? Bemoeial
    - een leraar PO? (plastische opvoeding) wat is dat o3o
    - een leraar LO? Veel te oud. Hoe kan hij nog zo bewegen?! o_O
    - een leraar muziek? Punk ^^
    - een leraar fysica? De mijne heeft een ingevallen gezicht en zeurt de hele tijd dat we een verslag moeten maken :#
    - een leraar Engels? Wel aardig


    "Promise not to forget."

    Happen schreef:
    - een leraar wiskunde? Hater.
    - een leraar Frans? Over-aardig.
    - een leraar godsdienst? Pedo.
    - een leraar geschiedenis? Te erg proberen grappig te zijn.
    - een leraar Nederlands? Sjakie. - flodder.
    - een leraar PO? (plastische opvoeding) What the fuck?
    - een leraar LO? Nikki ligt buiten adem van 10 rondjes rennen huilend op de grond haar hart vast te houden om hem aan de praat te houden, gaat dus eigenlijk dood. Laat de lerares haar op de grond liggen en kijkt niet eens naar haar. Verrot gedrog. (cat)
    - een leraar muziek? She rock.
    - een leraar fysica? .. ?

    WAUW! (krul)


    Was dat niet Sjonnie???


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    wat is een leraar ik weet niet school i hate ik had op de lagere school wel een leuke maar in het al gemeen heb ik het te doen met ze gr


    life you life like its youre last day

    - een leraar (in het algemeen)? iemand die mijn vrijetijd verpest.
    - een leraar wiskunde? you're nice
    - een leraar Frans? Vite, vite. Fuck you, ik wil geen vite.
    - een leraar godsdienst? wat een ironische achternaam
    - een leraar geschiedenis? meer verhaaltjes en dan vind ik je leuk
    - een leraar Nederlands? eikop.
    - een leraar PO? (plastische opvoeding) stomme tekenopdrachten...
    - een leraar LO? geeft veel te weinig punten
    - een leraar muziek? dikke nek
    - een leraar fysica? veel te mager


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    - een leraar (in het algemeen)? iemand die je wat probeert te leren wat je meestal toch niet nodig hebt
    - een leraar wiskunde? saaai, en ook nog eens mn mentor, en ze praat zo sloom. -______-
    - een leraar Frans? Aaah ik wil haar volgend jaar ook. Ze is echt heel aardig en je kan echt met haar lachen enzo1
    - een leraar godsdienst? (heb ik niet)
    - een leraar geschiedenis? hahaha hij is zo grappig (op een leuke manier), wil hem volgend jaar ook weer
    - een leraar Nederlands? aardig
    - een leraar PO? (plastische opvoeding) heb ik niet
    - een leraar LO? Heeel aardig!
    - een leraar muziek? hmm best aardig hoor!
    - een leraar fysica? wat the ... is dat?
    - een leraar duits? stomme kuttaal. stom kutvak. haat het. lelijke schreeuwtaal. oja., die vrouw is aardig maar door duits niet. (yeah right.)
    - een leraar engels? hahahahaa dat mens moet je echt niet voor een drukke klas zetten. ik doe vwo en mijn klas is niet echt druk, maar ik denk dat we haar zelfs overspannen kunnen maken. raar mens. en heeel eng dun.

    doeeeeg


    Okay? Okay.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 16:46 ]


    Okay? Okay.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 16:45 ]


    Okay? Okay.

    oeps? hoe kan je reacties verwijderen? of unquoten ofso? drukte perongeluk op die knopjes. (niet helemaal; wilde weten wat het was :P)


    Okay? Okay.

    Waar denk je aan bij...
    - een leraar (in het algemeen)? ze proberen je dingen wijs te maken en denken dat ze zelf altijd gelijk hebben.
    - een leraar wiskunde? maakt vaak fouten in berekeningen
    - een leraar Frans? kan niet goed uitleggen en heeft accent
    - een leraar godsdienst? saai en vertellen onnodige dingen
    - een leraar geschiedenis? kan geen orde houden en ze praten veel
    - een leraar Nederlands? ik snap niet eens dat er leraren zijn die nederlands willen geven
    - een leraar PO? (plastische opvoeding) zal vast met brilletje op neus hebben en langzaam praten (geen idee wat plastische opvoeding is)
    - een leraar LO? sportief en streng: uitbundige voetbalfan
    - een leraar muziek? is niet zelf actief meer
    - een leraar natuurkunde? vertelt alsof die sprookje vertelt
    - een leraar filosofie denkt veel na en je snapt er niks meer van

    een leraar (in het algemeen)?
    - een leraar wiskunde?Mijn HOmo docent met zijn truitjes en rode wangetjes
    - een leraar Frans?ehm mijn marokaanse leraar van de eerste die marokaans leert tijdens frans :Y)
    - een leraar godsdienst?een saaie man die alleen maar zeurt over hoe je je meot gedragen volgens god
    - een leraar geschiedenis?mijn stinkende docent die een half uur tekent
    - een leraar Nederlands?een chagie waar alles goed bij moet
    - een leraar PO? (plastische opvoeding)was da??? ehm een vrouw die verbouwd is
    - een leraar LO?een man die echt van sport houd
    - een leraar muziek?een man waarvan je mag kiezen welke instrument
    - een leraar fysica? was da?? ehm chagie
    - een leraar duitseen aardig iemand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    - een leraar (in het algemeen)? huiswerk-.-
    - een leraar wiskunde? aardig
    - een leraar Frans? frans
    - een leraar godsdienst? het hele lesuur schrijven
    - een leraar geschiedenis? mijn mentor
    - een leraar Nederlands? nutteloos
    - een leraar PO? (plastische opvoeding)heb ik niet
    - een leraar LO? baby's^^
    - een leraar muziek?muzikaal
    - een leraar fysica?....geen commentaar
    - een leraar duits vreselijk mens
    (6)


    You can't not look cool with a crossbow.

    - een leraar (in het algemeen)? Hangt er echt van af welke. Sommige kan ik naar de maan schieten en sommige vind ik chill
    - een leraar wiskunde? Een kutwijf
    - een leraar Frans? Veel te streng
    - een leraar godsdienst? Geniaal
    - een leraar geschiedenis? Alchollieker
    - een leraar Nederlands? Chill
    - een leraar PO? Irritant
    - een leraar LO? Een mensenbeul
    - een leraar muziek? Ik heb geen muziek (:
    - een leraar fysica? She's so weird
    - een leraar Chemie? Veel te snel en streng
    - een leeraar Economie? Chill
    - een leraar Engels? Kut.

    (cat)


    all I want is the taste that your lips allow