• Dr. Pratchett Asylum for Insane teenagers since 1851 staat midden in de onbewoonde wereld van Engeland. Er is maar één toegangsweg en het dichtstbijzijnde bewoonde huis ligt zo'n 24 kilometer verderop. Om het oude gebouw ligt een grasveld met enkele bomen en vlak erachter een metershoog hek. Hier worden de zware gevallen heen gebracht, tieners die absoluut bij de beschaving vandaan gehouden moeten worden en waarbij geen kans op terugkeer in de beschaving is.
    Er zijn maar weinig ouders die dit voor hun kinderen kunnen betalen en het ervoor over hebben. De persoonlijke begeleiding kost een hoop geld en bezoek is niet toegestaan. Op een vreemde, regenachtige nacht om 12 uur precies, klikken alle sloten van de binnendeuren open, geen gang of kamer is ontoegangbaar voor de tieners. Alleen het vreemdste is dat elke vorm van leiding ontbreekt. Deze insane teenagers moeten het alleen zien te redden in een oud gebouw, waar de buitendeuren op slot zitten en het glas onbreekbaar is voor hun eigen veiligheid.


    De regels:
    - Ik wens dat je actief bent en regelmatig post. Ben je afwezig, meld het in het topic. Als je langer dan een week niet reageert, niets laat weten en mijn berichten negeert, valt je karakter ten prooi aan de anderen.
    - 16+ is zeker toegestaan, in alle vormen. Seks, geweld, etc.
    - Posts langer dan 2 regels.
    - Naamsveranderingen doorgeven.


    Het gebouw:
    Het gebouw bestaat uit een kelder, de begane grond, een eerste en tweede verdieping en een zolder.
    De kelder en de zolder zijn een geval apart en nooit toegankelijk geweest voor de patiënten. In de kelder is de wasserette en de ruimte voor de medewerkers. Iedereen die er werkte had er een kamer en er is een keuken.
    De zolder is al sinds 1893 afgesloten, niemand heeft er sindsdien een stap meer gezet. In de lente van 1893 heeft er een gruwelijke gebeurtenis plaats gevonden, één van de patiënten sloeg door en heeft de gehele afdeling vermoord, niemand kon aan deze gestoorde ontsnappen. Het was een open afdeling met verschillende bedden en geen muren of deuren erin. Hoog in het plafond zitten grote ramen die de ruimte goed verlichten.
    De begane grond is verdeeld in twee ongelijke ruimtes. In de kleinste ruimte kom je binnen, daar vind je een receptie en de binnenkomst hal. Helemaal aan het uiteinde zie je een deur, van de bewaking. Het kleine kamertje bevat enkele telefoons en beeldschermen waarop camerabeelden weergeven worden. In de lange muur naast de balie van de receptie vind je klap deuren, die normaal goed afgesloten zijn. Daarachter bevind zich het trappenhuis en de lift in de verste linkerhoek. In de rest van de ruimte vind je verschillende banken met tafels, bedoeld voor de ouders van de kinderen en de kennismaking van het kind. De eerste en enige keer dat de ouders binnen mogen komen.
    De eerste verdieping is verdeelt in verschillende kamertjes. Sommige bedoeld voor recreatie en anderen onderzoek. Hier vind je de medicijnen en ander materiaal. De recreatieruimtes zijn beperkt. Een tv achter kogelvrij glas is waarschijnlijk het meest luxueuze eraan.
    Op de tweede verdieping vind je een lange gang. Aan de ene kant zijn de deuren roze geverfd en aan de andere kant blauw. De slaapkamers. Iedere tiener heeft zijn eigen kamer waar hij of zij normaal gesproken het grootste gedeelte van de dag door zou brengen. Er staan een bed en een kastje voor de weinige persoonlijke bezittingen die ze mogen hebben.
    In 1951 is het gebouw na zijn 100 jarige bestaan gerenoveerd met moderne en veiligere materialen en dergelijke.

    De rollen:
    Aurélie Rye Beate ~ 19 ~ Anorexia Nervosa en Manie ~ Assassin
    Jacklynn Evita Connor ~ 14 ~ Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) ~ Valentino
    Marella Mea Fletcher ~ 14 ~ Dwangneurose ~ Space
    Samantha 'Sam' Jeanine Billington ~ 17 ~ Conduct Disorder ~ Aragog
    Jenna Sophie Davis ~ 18 ~ kraambedpsychose Niflheim
    Hailey Robberts ~ 15 ~ ontwijkende persoonlijkheidsstoornis ~ annemellark
    June Lauren Hastings ~ 16 ~ Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis (APS) ~ xHeavenlyx
    Celeste Mariah Debra Hullington ~ 16 ~ Alcoholisme en ADHD ~ Brutus
    Alexis Brooklyn Westlane [ Lexi ] ~ 18 ~ Separatieangst ~ IHeartMusicc
    Michelle -Mich- Anne-Marie Blakely ~ 19 ~ Parkinson, Projectie en Regressie ~ Burlington

    Nathan Justin Hale ~ 19 ~ Narcistische persoonlijkheidsstoornis ~ xHeavenlyx
    Christian Austen Aiden Mahone (Chris) ~ 18 ~ Paranoide Schizofrenie ~ Brutus
    Gilbert Fuchs ~ 19 ~ Posttraumatische stressstoornis ~ Aurelia
    Gabriël Arch ~ 19 ~ bipolaire stoornis type 2, gepaard met meervoudige psychoses (wanen & hallucinaties) ~ Cosette
    Lucas Alexander Daniëls [Luc] ~ 19 ~ Schizoaffectieve stoornis ~ IHeartMusicc
    Xavier (Spike) Grey ~ 21 ~ Borderline ~ DarkSavior
    Quinn Mason Addams ~ 17 ~ Dissociatieve Fugue en Depersonalisatiestoornis ~ DelilahDawn
    Jascha Michajlovitsj Solovjov ~ 18 ~ Posttraumatische stressstoornis en Bigorexia Nervosa ~ Mombasa
    Oliver Andrew Bruce / Mason Kyler Stone ~ 20 ~ Twee persoonlijkheden, verlatingsangst en een trauma ~ HAPPP
    Emilio Sanchez ~ 19 ~ Erotomanie ~ Helios

    Het rollentopic
    De rollenstory

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 22:51 ]


    Your make-up is terrible

    Het begin:
    Het is nacht, alle lampen zijn uit op de slaapkamers en de meeste patiënten slapen. De regen tikt tegen de ramen en in de verte kan je de donder horen. Om twaalf uur precies klinkt er een metalige klik, de automatische sloten van alle deuren in het gehele gebouw, behalve de buitendeuren, zijn geopend. De deuren van de slaapkamers komen op een kier te staan. De meesten zullen afwachtend en terughoudend zijn, er zal snel genoeg iemand komen om het op te lossen. Anderen zijn dat niet en gaan op onderzoek uit. Beiden groepen zullen erachter komen dat er niemand is om het op te lossen, er is gewoon helemaal niemand meer, buiten de kinderen, die elkaar alleen maar kennen van gezicht. Het enige licht dat brand zijn de lichten op de begane grond en e nachtlampjes in de gangen. Veel plezier.


    Your make-up is terrible

    [Mijn topics.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    [Mijn topics.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Burlington schreef:
    [Mijn topics.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Xavier Grey

    Ik schrok wakker door een geluid wat ik niet zo snel kon plaatsen en keek snel om me heen. Er was niemand te zien en ik liep naar mijn deur toe. Tot mijn verbazing was deze open. 'Vast een fout' dacht ik bij mezelf waarna ik weer in mijn bed ging liggen en probeerde verder te slapen.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 20:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [mijn topics]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 20:31 ]


    Je croix a toi

    Burlington schreef:
    [Mijn topics.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    DelilahDawn schreef:
    [mijn topics]


    Me so good.

    Jascha Michajlovitsj Solovjov

    Ik word wakker door een klik. Geschrokken ga ik rechtop zitten en ik kijk om me heen. Een angstig gevoel bekruipt me. Dit kan niet goed zijn. Slaperig voel ik me niet meer alhoewel het wel jammer is dat ik wakker ben geworden. Zo vaak slaap ik namelijk niet. Ik bijt op mijn onderlip en kijk om me heen. Verder is er niets bijzonders. Ergens zal ik het me wel weer verbeeld hebben zoals ik zoveel verbeeld. Ik laat mezelf weer onder de lakens glijden en sluit mijn ogen. Slapen zal ik niet meer kunnen dus met gespitste oren luister ik naar de bewegingen van de andere.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aurélie Rye Beate

    Ik open mijn ogen die ik al een tijdje gesloten hield, een armzalige poging tot slapen. De metalige klik is mij niet ontgaan, in tegendeel. In deze stilte valt zoiets heel erg op. Ik kom een stukje overeind en steun op mijn ellebogen, terwijl ik naar de deur kijk. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en wacht tot mijn ogen wat beter aan het donker gewend zijn. Al snel kan ik de contouren onderscheiden en zie ik dat er een kleurverschil tussen de deur zit, waar hij normaal sluit. Nieuwschierig sta ik op en loop ik erheen. Als ik zacht tegen de deur duw, gaat hij geruisloos nog een stukje open. Dat is vreemd. Besluitloos blijf ik bij de deur staan.


    Your make-up is terrible

    [Ik ga.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emilio Sanchez
    Ik ben nog wakker als ik een Metalige klik hoor. Ik ga overeind zitten en kijk om me heen. Dat is vreemd, de deur staat op een kier. Ik loop erheen en duw er tegen. Hij gaat open en ik kijk de gang in.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Celeste Hullington
    Door een klik werd ik uit mijn slaap gewekt. Lichtelijk geirriteerd sloeg ik mijn dekens van me af en liep ik naar mijn deur, die op een kiertje stond. Nieuwsgierig opende ik de deur en stak mijn hoofd om het hoekje. Interressant dit. Ik sloop op mijn tenen door de gang en zag dat de andere deuren ook op een kiertje stonden.

    Christian Mahone
    Met mijn ogen wijd opengesperd keek ik naar het plafond. Mijn nachtlampje was aangeknipt. Op het plafond zat een vlek. Iets dat me al een tijd irriteerde, maar de bewaking wilde het niet schoonmaken. Ik hoorde een 'klik' waarna mijn deur opende. Ik stond op en liep naar mijn deur. Ik wierp een blik door de gangen en sloot daarna met een harde klap mijn deur. Gingen die debielen ook nog eens mijn nachtrust verstoren.


    Me so good.

    Jacklynn Evita Connor

    Ik sta op uit bed. De klik had me meteen op mijn hoede gemaakt. Mark wilde nog lang niet slapen dus hij hield me wakker. Voorzichtig loop ik naar de deur toe en bestudeer hem lang. 'Maak hem open!' Roept Danny kwaad. Angstig trek ik me terug en voel hoe Danny mijn lichaam overneemt om de deur open te duwen. Ik neem de controle in me weer over en tuur de gang in.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 20:43 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hailey Robberts
    Geschrokken wordt ik wakker van een klik. Ik kijk om me heen om te kijken waar het geluid vandaan komt en merk al snel dat de deur op een kier staat. Hoe laat zal het zijn? Waarschijnlijk niet erg laat, ik kan mijn ogen amper open houden van vermoeidheid. Met mijn deken om mij heen ga ik tegen de muur zitten en begin om me heen te staren.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”