• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:46 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Als je beiden geen aids hebt of erge (dodelijke) besmettelijke ziektes kan er niets gebeuren (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Als je beiden geen aids hebt of erge (dodelijke) besmettelijke ziektes kan er niets gebeuren (:

    En dat weet je heel zeker?


    Sometimes it's best not to care.

    het is wel dodelijk als je niet de zelfde bloedgroep heb bijv: A postief kan je niet mengen met A negatief want het is verschillend(krul)


    Shoganai i ne~

    Hoe wil je dat dan doen? Allebei een wond maken en dan tegen elkaar aan houden? Want dan is het, zoals Tranquility al zei, alleen schadelijk als een van jullie ernstig ziek is.


    ars moriendi

    Denk dat het aan de hoeveelheid ligt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    BePretending schreef:
    het is wel dodelijk als je niet de zelfde bloedgroep heb bijv: A postief kan je niet mengen met A negatief want het is verschillend(krul)

    Ik bedoel dan wel op een manier van dat je een snee maakt ofzo, en die andere ook en dat over elkaar heen doet.
    Niet dat je andere bloedsoort in je lichaam krijgt gespoten ofzo.


    Sometimes it's best not to care.

    BePretending schreef:
    het is wel dodelijk als je niet de zelfde bloedgroep heb bijv: A postief kan je niet mengen met A negatief want het is verschillend(krul)

    Ik ben het zeker ja. Je moet natuurlijk ook geen liters bloed gaan mensen, want zoals BePretending zegt, dan kan het wel eens gevaarlijk zijn (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Anfield schreef:
    Hoe wil je dat dan doen? Allebei een wond maken en dan tegen elkaar aan houden? Want dan is het, zoals Tranquility al zei, alleen schadelijk als een van jullie ernstig ziek is.

    Ja dat ja! met een wond ofzo.


    Sometimes it's best not to care.

    Mechanical schreef:
    (...)
    Ik bedoel dan wel op een manier van dat je een snee maakt ofzo, en die andere ook en dat over elkaar heen doet.
    Niet dat je andere bloedsoort in je lichaam krijgt gespoten ofzo.

    Dan kan dat echt geen kwaad hoor (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    BePretending schreef:
    het is wel dodelijk als je niet de zelfde bloedgroep heb bijv: A postief kan je niet mengen met A negatief want het is verschillend(krul)

    Dat geld toch pas wanneer je grote hoeveelheden bloed in iemands lichaam pompt? Als jij bloedgroep B heb en je krijgt een heel klein beetje bloedgroep A in je, is er niks aan de hand hoor. Dan lost je eigen bloed dat prima op.


    ars moriendi

    Tranquillity schreef:
    Als je beiden geen aids hebt of erge (dodelijke) besmettelijke ziektes kan er niets gebeuren (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mechanical schreef:
    (...)
    Ik bedoel dan wel op een manier van dat je een snee maakt ofzo, en die andere ook en dat over elkaar heen doet.
    Niet dat je andere bloedsoort in je lichaam krijgt gespoten ofzo.

    aleen bij een bloedtransfusie is het dodelijk maar een sneetje maak niet uit(tenzij je goed ziek ben):Y)


    Shoganai i ne~

    En jullie weten dus heel zeker dat het niet dodelijk is als je een sneetje maakt en dat bloed mengt met iemand anders wond?
    Ik wil namelijk niet dat ze doodgaat x)


    Sometimes it's best not to care.

    Mechanical schreef:
    En jullie weten dus heel zeker dat het niet dodelijk is als je een sneetje maakt en dat bloed mengt met iemand anders wond?
    Ik wil namelijk niet dat ze doodgaat x)

    aleen als je ziek bent of zij maakt het niet uit:Y)


    Shoganai i ne~

    BePretending schreef:
    (...)
    aleen als je ziek bent of zij maakt het niet uit:Y)

    Zover ik weet is zij niet ziek (:


    Sometimes it's best not to care.