• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:46 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Als je iemand anders zijn bloed daadwerkelijk bij jezelf inspuit dan kan het fatale gevolgen hebben. Anders niet, behalve als je aids hebt fso x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het is indd alleen schadelijk als een van jullie ziek is. Als je een verschillende bloedgroep hebt, is dat eigenlijk niet erg want de hoeveelheid bloed van de andere persoon die je binnen zult krijgen, is zo miniem dat je lichaam daar zelfs niet op wil reageren :-)

    Ja, verschillende bloedgroepen combineren is behoorlijk link. Je bloed kan dan gaan klonteren, met alle gevolgen van dien. Dus ja, dodelijk indeed.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ja, verschillende bloedgroepen combineren is behoorlijk link. Je bloed kan dan gaan klonteren, met alle gevolgen van dien. Dus ja, dodelijk indeed.

    Toch niet van zo'n klein beetje?

    Mechanical schreef:
    (...)
    En dat weet je heel zeker?


    Ik weet het zeker, het komt 1 keer in je bloed... maar als die gene kanker aids of een andere besmettelijke ziekte heeft dan kan je het beter niet doen. Kan slechte gevolgen hebben. [doh]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Admirerr schreef:
    (...)
    Is het niet zo dat je lichaam antistoffen tegen het onbekende bloed aanmaakt en dan je eigen bloed aanvalt? Want met positief en negatief bloed heb je bijvoorbeeld ook problemen met bevallen van een kind; dus misschien dat het toch gevaarlijk is? (;

    Je hebt antistoffen en antigenen. Daar moet je rekening mee houden. Maar omdat je amper bloed krijgt van die ander, gaat jouw bloed het andere bloed afbreken. Dat klein beetje bloed is wel in staat om je eigen bloed af te breken, maar dat zal zelf direct wel afgebroken worden.
    Dus ik blijf bij mijn punt dat het een stom symbool is, het wordt toch afgebroken :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je kan er wel goed ziek van worden. Ik zou het niet doen.


    Some angels have no wings.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Je hebt antistoffen en antigenen. Daar moet je rekening mee houden. Maar omdat je amper bloed krijgt van die ander, gaat jouw bloed het andere bloed afbreken. Dat klein beetje bloed is wel in staat om je eigen bloed af te breken, maar dat zal zelf direct wel afgebroken worden.
    Dus ik blijf bij mijn punt dat het een stom symbool is, het wordt toch afgebroken :'D

    Inderdaad, aangezien het toch meteen afgebroken wordt zou je het eerder kunnen zien als een heel ander soort symbool.:'D In de negatieve zin. x')

    En sowieso is het best onzinnig. Alsof de ander zijn bloed dan "voor altijd" door jou lichaam zou stromen. Newsflash, bloed wordt constant ververst.


    ars moriendi

    Gewoon dokter bellen en hem vragen.
    KLAAR!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    C18 schreef:
    Ja, verschillende bloedgroepen combineren is behoorlijk link. Je bloed kan dan gaan klonteren, met alle gevolgen van dien. Dus ja, dodelijk indeed.


    You're the only one I wish I could forget