• sporten allemaal ook op hoog niveau?

    Dat vraag ik me al een tijdje af.
    Dus wie sport er op een hoog niveau en met welke sport dan(nerd)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Neen, dat is niet echt aan mij besteed.

    Ik dans, en zodra er weer plekken over zijn in de selectiegroepen mag ik er waarschijnlijk in zei mijn lerares, maar of ik dat wil.. (';


    Me so good.

    Ik turnde op jonge leeftijd op hoog niveau, waar ik mee stopte omdat ik het niet leuk vond. Waar al die lenigheid van toen is gebleven weet ik ook niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik danste in een selectiegroep, maar dat is al een paar jaar geleden. Maar dat was wel op landelijk niveau, één keer zijn we derde geworden (Kuch, er deden er drie mee (A))


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Celestial schreef:
    Ik sport niet. Ik ben lui.

    Ik doe aan kung fu, dat is dus mijn leven. Op hoog niveau uiteraard. Met èn zonder wapens. Ik beoefen er 3 stijlen van. Binnenkort ga ik een 4de leren in Portugal, omdat die nergens in België wordt gegeven. D:
    Daarnaast doe ik aan MMA, boks, kickbox, thaibox en wushu.
    Ik surf, zwem en fitness.
    Ik ben zowat verslaafd aan sport, ik kan meestal niet stilzitten, behalve als ik echt doodmoe ben. En ik streef altijd naar spieren, maar ik probeer er ook geen spierbàllen van te maken, haha. :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    neu


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Captain schreef:
    Ik doe aan kung fu, dat is dus mijn leven. Op hoog niveau uiteraard. Met èn zonder wapens. Ik beoefen er 3 stijlen van. Binnenkort ga ik een 4de leren in Portugal, omdat die nergens in België wordt gegeven. D:
    Daarnaast doe ik aan MMA, boks, kickbox, thaibox en wushu.
    Ik surf, zwem en fitness.
    Ik ben zowat verslaafd aan sport, ik kan meestal niet stilzitten, behalve als ik echt doodmoe ben. En ik streef altijd naar spieren, maar ik probeer er ook geen spierbàllen van te maken, haha. :3

    ... (cat) ....:S
    Is dat een grapje... :|

    Ik fiets 150km per week en dan vind ik het wel weer welletjes. (nerd)

    Vroeger wedstrijden gezwommen op hoog niveau. :-)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Fragile schreef:
    (...)
    ... (cat) ....:S
    Is dat een grapje... :|

    Ik fiets 150km per week en dan vind ik het wel weer welletjes. (nerd)

    Haha, nee dat is geen grapje ;p
    En fietsen is heel goed! Ik fiets elke dag als een gek naar school, haha. ;D
    Waarom zou ik daar een grapje over maken?


    Where there is a sea there are pirates...

    ik ben lui op hoog niveau -.-


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Ik speel handbal, + in de zomer beachhandbal.
    Ik sport zelf niet al te hoog maar uit deze regio komen wel 2 Nederlandse topclubs en wij moeten altijd tegen hun junioren.
    Één keer heb ik hun beste speler er voor een paar maanden uitgeknikkerd :$


    Not all those who wander are lost.

    nee, ik houd niet van sport -,-
    maar een meisje uit mijn zusjes klas speelt op heel hoog niveau basketbal.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Captain schreef:
    Ik doe aan kung fu, dat is dus mijn leven. Op hoog niveau uiteraard. Met èn zonder wapens. Ik beoefen er 3 stijlen van. Binnenkort ga ik een 4de leren in Portugal, omdat die nergens in België wordt gegeven. D:
    Daarnaast doe ik aan MMA, boks, kickbox, thaibox en wushu.
    Ik surf, zwem en fitness.
    Ik ben zowat verslaafd aan sport, ik kan meestal niet stilzitten, behalve als ik echt doodmoe ben. En ik streef altijd naar spieren, maar ik probeer er ook geen spierbàllen van te maken, haha. :3


    0.0
    woow dat zijn echt héél veel sporten ;p


    Interdum lacrimae pondera vocis habent