• Mijn vriend (Skum :'D) en ik waren bij een verjaardag van een vriend vandaag.
    Op ten duur ging het over onze toekomstplannen en toen kwamen we dus op het onderwerp trouwen. Skum zei toen dat hij later met mij trouwen wil en zo. Dat is wederzijds, trouwens.
    Twee van onze vrienden die er ook waren, gingen meteen vet kut doen. 'Ja, jullie gaan toch wel uit elkaar en vooral als je elkaar elke dag ziet.' en 'Jullie kunnen niets zeggen, jullie hebben net.' 'Het leeftijdsverschil is te groot, wordt toch niets.' Hij is 19, bijna 20. Ik 16.
    Wij hebben nu 12 dagen, maar het is echt wel serieus tussen ons. Wij zijn veel volwassener door onze verledens dan anderen van onze leeftijd. Vooral ik, dan.

    Wat vinden jullie ervan als je vrienden zo doen? D:
    Want ik voel me nu best rot zegmaar.

    Mensen, het topic ging trouwens over wat JULLIE zouden vinden als vrienden dat zouden zeggen. Ongeacht over hoelang WIJ bij elkaar zijn :'D

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 23:13 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als ze het een keer zeggen is het niet erg. Ik bedoel je moet wel realistisch zijn,de kans is gewoon niet zo groot dat jullie vooral tijd bij elkaar blijven,jullie zijn nog jong. En jullie hebben het nog niet zo lang dus is het ook moeilijk te zeggen. Ik snap dat je zo denk maar dat is die roze bril,zolang je realistisch blijf is het goed.
    Maar als ze het de hele tijd zeggen is het wel vervelend ja.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Als ze het een keer zeggen is het niet erg. Ik bedoel je moet wel realistisch zijn,de kans is gewoon niet zo groot dat jullie vooral tijd bij elkaar blijven,jullie zijn nog jong. En jullie hebben het nog niet zo lang dus is het ook moeilijk te zeggen. Ik snap dat je zo denk maar dat is die roze bril,zolang je realistisch blijf is het goed.
    Maar als ze het de hele tijd zeggen is het wel vervelend ja.


    True, true. Wij zijn ook wel realistisch, die roze bril is niet echt heel veel sprake van (bij mij tenminste). Ik zie zijn mindere kanten wel gewoon enzo. Maar zij weten niets over onze relatie, behalve dat we kort bij elkaar zijn. Dus ik snap het gewoon niet, 't is heel anders dan ik eerder heb meegemaakt en ik voel me wel echt klote D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat leeftijdsverschil is niks vergeleken met mijn geval. Er is niets aan de hand natuurlijk hahaha, maar de gevoelens zijn hetzelfde.
    Ach, doe gewoon wat je zelf het juiste acht, luister niet naar meningen van anderen. Hoe weten die nu wat jij voelt?


    Where there is a sea there are pirates...

    Zij weten niet hoe jullie de relatie tussen jullie zien. Dus ik vind het best logisch dat ze zo iets zeggen, nou zeggen niet, maar denken wel. Ik zou me er niets van aantrekken, want zij weten niet wat jullie voelen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ho wacht.. 12 dagen? Dan moet je echt nog niet over trouwen praten, meid :'D Komt niet echt serieus over. Geen wonder dat jullie vrienden gingen lachen.


    ars moriendi

    Voiceless schreef:
    (...)

    True, true. Wij zijn ook wel realistisch, die roze bril is niet echt heel veel sprake van (bij mij tenminste). Ik zie zijn mindere kanten wel gewoon enzo. Maar zij weten niets over onze relatie, behalve dat we kort bij elkaar zijn. Dus ik snap het gewoon niet, 't is heel anders dan ik eerder heb meegemaakt en ik voel me wel echt klote D:

    Nou als je al over trouwen praat/denk na 12 dagen ben je niet helemaal down to earth.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Anfield schreef:
    Ho wacht.. 12 dagen? Dan moet je echt nog niet over trouwen praten, meid :'D Komt niet echt serieus over. Geen wonder dat jullie vrienden gingen lachen.


    Jij weet niet hoe het tussen ons is, maar oké. Je kent mij geeneens. Zulke dingen zeg ik dus echt niet, als ik het niet meen. Jouw mening en die accepteer ik wel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Jij weet niet hoe het tussen ons is, maar oké. Je kent mij geeneens. Zulke dingen zeg ik dus echt niet, als ik het niet meen. Jouw mening en die accepteer ik wel.

    Nee maar serieus, dat kan niet. Na een relatie van een week en twee dagen kun je niet al zeggen dat je gaat trouwen. Vooral niet op jou leeftijd. Sorry, met alle respect.


    ars moriendi

    Anfield schreef:
    (...)
    Nee maar serieus, dat kan niet. Na een relatie van een week en twee dagen kun je niet al zeggen dat je gaat trouwen. Vooral niet op jou leeftijd. Sorry, met alle respect.


    Ik zeg toch dat ik serieuzer ben dan anderen van mijn leeftijd? :-)
    En je hoeft geen sorry te zeggen, ik accepteer je mening, hoor. Anders zou ik dit topic geeneens maken .a


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mensen, het topic ging trouwens over wat JULLIE zouden vinden als vrienden dat zouden zeggen. Ongeacht over hoelang WIJ bij elkaar zijn :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    StJimmy schreef:
    Als ze het een keer zeggen is het niet erg. Ik bedoel je moet wel realistisch zijn,de kans is gewoon niet zo groot dat jullie vooral tijd bij elkaar blijven,jullie zijn nog jong. En jullie hebben het nog niet zo lang dus is het ook moeilijk te zeggen. Ik snap dat je zo denk maar dat is die roze bril,zolang je realistisch blijf is het goed.
    Maar als ze het de hele tijd zeggen is het wel vervelend ja.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Jij weet niet hoe het tussen ons is, maar oké. Je kent mij geeneens. Zulke dingen zeg ik dus echt niet, als ik het niet meen. Jouw mening en die accepteer ik wel.

    Is hij je eerste vriend?


    ars moriendi

    Anfield schreef:
    (...)
    Is hij je eerste vriend?


    Nee, lol. Wel de eerste bij wie ik me zo voel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Nee, lol. Wel de eerste bij wie ik me zo voel.

    Nou oké, zeg wat je wilt, maar ik kan het je vrienden niet kwalijk nemen dat ze jullie niet serieus nemen.


    ars moriendi

    Ach, als zij niet inzien hoe gelukkig jullie met elkaar zijn en hoe serieus jullie zijn, is dat hun probleem. Ik kan hun opmerkingen begrijpen, maar ik kan jullie ook begrijpen dat jullie dat vervelend vinden.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.