• Wil jij een tatoeage?

    Klik op het plaatje.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nee


    •*• Lululu •*•

    Ja. Maar ik ga er minimaal een jaar over nadenken


    26 - 02 - '16

    Ja, maar ik weet nog niet precies wat een waar, dus voorlopig komt er nog geen. ^^


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ja, absoluut. Ik heb er al één maar ik wil er zeker nog één en ik denk dat er later nog meer bijkomen.


    Chaos is a ladder.

    Nee.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ja... weet al precies wat


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Already got two! En daar komen er nog wel een paar bij. (:


    To infinity and beyond •

    Cyborg schreef:
    Ja. Maar ik ga er minimaal een jaar over nadenken


    Ik ga er ook nog wel een tijdje over denken, al weet ik a welke ik wil. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nee.


    Pretty is just a pretty word.

    Svale schreef:
    Ja, maar ik weet nog niet precies wat een waar, dus voorlopig komt er nog geen. ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zag laatst deze foto van dit beeld en dit zou echt een heel gave tattoo zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Todd schreef:
    Ik zag laatst deze foto van dit beeld en dit zou echt een heel gave tattoo zijn.



    Wow, ja, die is erg mooi!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, ik weet al wat en waar, maar ik wil er nog over na denken aangezien ik mezelf nog te jong vind.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sws. Alleen ben ik er nog niet echt over uit wat precies. Wss zal hij op mijn onderarm komen te staan.


    And in that moment, we were infinite.

    Ik heb er 2, en heb ook al een 3de klaarliggen. Ik wil die bij mezelf gaan tattoeren - aangezien tattoeren een hobby van me is - maar ik moet nog voldoende moed verzamelen. Jezelf tattoeren of laten tattoeren is toch een verschil :'D Bij laten tattoeren wordt het toch wel goed gezet als het pijn doet - zolang je stil ligt :'D... maar zelf tattoeren als het pijn doet en er dan nog voor zorgen dat de lijnen strak erop staan, dat is andere koek :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”