• Klik.
    Willen jullie op ons stemmen? Wij hebben een nieuwe keuken nodig in het nieuwe huis, maar we hebben er het geld niet voor.
    Alles is kapot in de oude keuken, Het fornuis en koelkast, Alles.
    Ook kan mijn vader niet klussen en mijn moeder kan het, Maar heeft de energie er niet voor omdat ze Artritis heeft.
    Ik kan ook niet goed helpen omdat ik dat ook heb.
    Dus als je wilt helpen: Dankjewel (:


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Jullie gaan winnen als ik het zo bekijk. xD (yeah) gestemd!


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik heb gestemd!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Gestemd. :Y)
    Hoop dat jullie winnen. ^.^


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    gestemd ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nog een keer gestemd :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gestemd^^


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Dankjewel<3333.
    Ik hoop echt dat het lukt : D


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Gestemd!

    Succes. Hopelijk winnen jullie
    xxAnne

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 17:41 ]


    "It is too easy to say 'what if' and paint a picture of a perfect world." ~Darren Shan

    Stem (:
    En gestemd (:


    You hate me .dont you? No. You love me dont you ? Yes. Lees nu achterstevoren.

    Beleaguer schreef:
    Klik.
    Willen jullie op ons stemmen? Wij hebben een nieuwe keuken nodig in het nieuwe huis, maar we hebben er het geld niet voor.
    Alles is kapot in de oude keuken, Het fornuis en koelkast, Alles.
    Ook kan mijn vader niet klussen en mijn moeder kan het, Maar heeft de energie er niet voor omdat ze Artritis heeft.
    Ik kan ook niet goed helpen omdat ik dat ook heb.
    Dus als je wilt helpen: Dankjewel (:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 18:12 ]


    You hate me .dont you? No. You love me dont you ? Yes. Lees nu achterstevoren.

    We staan nu op de 2de plaats.
    Je kan tot 1 juli stemmen, Al winnen we nu toch niet meer omdat de vrouw boven ons wel familie en vrienden heeft en wij niet.
    Dit is het verhaal dat zij heeft neergezet: "ik ben een single meid die eindelijk de stap heeft durven zetten om een huis te kopen. Op het moment zit ik nog gehuurd maar mijn huurbaas heeft aangegeven dat ik op zoek moet naar iets anders. Als alleenstaande is het niet eenvoudig om iets betaalbaars te vinden. NIet in de huursector en ook niet in de koopsector. Uiteindelijk ben ik bij een starterswoning uitgekomen. Helaas niet in mijn eigen dorp want die zijn niet te betalen als alleenstaande. Deze starterswoning wordt opgeleverd zonder keuken. Dus een SUPERkeuken zou meer dan welkom zijn. Want ja ik zal toch keuzes moeten maken budgettair gezien. Ik wil hier geen zielig verhaal gaan neerzetten want ik ben tenslotte gezond en ik heb een baan en dat is toch het meest belangrijk in het leven, maar een kadootje zou wel welkom zijn."
    Zij heeft een baan, Mijn moeder niet en mijn vader zijn baan levert weinig op..
    Ik baal echt.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Gestemd (:

    Canon schreef:
    Gestemd (:


    Shoganai i ne~

    Soundeffect schreef:
    Gestemd. :')


    your knife my back. my gun, your head.

    Beleaguer schreef:
    We staan nu op de 2de plaats.
    Je kan tot 1 juli stemmen, Al winnen we nu toch niet meer omdat de vrouw boven ons wel familie en vrienden heeft en wij niet.
    Dit is het verhaal dat zij heeft neergezet: "ik ben een single meid die eindelijk de stap heeft durven zetten om een huis te kopen. Op het moment zit ik nog gehuurd maar mijn huurbaas heeft aangegeven dat ik op zoek moet naar iets anders. Als alleenstaande is het niet eenvoudig om iets betaalbaars te vinden. NIet in de huursector en ook niet in de koopsector. Uiteindelijk ben ik bij een starterswoning uitgekomen. Helaas niet in mijn eigen dorp want die zijn niet te betalen als alleenstaande. Deze starterswoning wordt opgeleverd zonder keuken. Dus een SUPERkeuken zou meer dan welkom zijn. Want ja ik zal toch keuzes moeten maken budgettair gezien. Ik wil hier geen zielig verhaal gaan neerzetten want ik ben tenslotte gezond en ik heb een baan en dat is toch het meest belangrijk in het leven, maar een kadootje zou wel welkom zijn."
    Zij heeft een baan, Mijn moeder niet en mijn vader zijn baan levert weinig op..
    Ik baal echt.


    ik ga gewoon elke dag een stem zetten _O_ mischien kan ik ook nog op de andere pc stemmen :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.