• De zomer is aangebroken. Bussen vol jongeren vertrekken naar kamp Ashville. Een jongeren kamp waar de knappe koppen van het begeleidingsteam de overhand hebben. Voordat de bussen aankomen, komen de jongens van het begeleidingsteam bij een komt het beruchte boek tevoorschijn. Het boek waar heel het kamp om is gaan draaien. De oudste begeleider heeft in dit boek voor iedere jongen een meisje dat op het kamp is opgeschreven en zodra er koppels zijn gevormd, gaat de strijd van start. Elke begeleider moet voor het einde van het zomerkamp het meisje waaraan hij is gekoppeld in bed weten zien te krijgen. Degene die het niet lukken, worden zonder pardon uit het begeleidingsteam gezet. Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen. Het enige probleem is, dat bijna iedereen op het kamp van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is en iedereen altijd elk jaar terugkomt. De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken. Alleen misschien hebben de jongens dit jaar al genoeg problemen, zonder de meiden die hun op de hielen zitten. Echte relatie's die tot stand komen. Verliefd zijn op iemand anders dan waar degene aan gekopeld is. Misschien valt er iemand wel helemaal niet op meisjes.
    Een ding is zeker. Dit jaar word zwaarder dan ooit


    Rollen
    Uiteraard moeten de jongens en meisjes van het boek gelijk blijven.
    Jongens van het begeleidingsteam: -VOL
    -Mathew ''Matty'' Trevor Sadler - 22 - AdoreDelano 1.2
    -Wyatt Miller - 22 - Sempre 1.2
    -Cassius Harrington - 23 - Horvath 1.3
    -Navarro
    -Aaron Noriega - 23 - Pharmaceutical 1.2
    -Micheal Jámes Martinez - 23 - Desierto 1.4
    -Brandon John Merrit - - Granian 1.2
    -Verf

    Meiden on the list: -VOL
    -Nova Ahonen - 20 - Sempre 1.2
    -Nicolette 'Nicky' Zoë Addisson - 19 - Choctaw 1.3
    -Avery Saélihn Phelan - 23 - Faolan 1.3
    -Anthemis
    -Zahira Nuru Buckner - 19 - Jughead 1.2
    -Faye Desjardins - 19 - Brinvi 1.3
    -Sunrises
    -Granian

    kampgasten:
    -Kellin Aiden Sadler -AdoreDelano - 1.1
    -
    -


    Regels

    •Minimaal 250 worden.
    •alleen aanmelden als je zeker weet dat je blijft reageren.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • 16+ toegstaan
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Wees realistisch


    Extra
    Ik geef persoonlijk door aan de begeleiders wie hun match is, zodat de dames in eerste instatie niet weten wie hun moet proberen te versieren.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 17:58 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mt


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hm, nou Nova is dit jaar er voor het eerst en ik zou het wel leuk vinden als ze samen met iemand naar het kamp is gekomen.. En wat Wyatt betreft sta ik open voor alles. Een male best friend kinda something, misschien een meisje die hij eerder heeft ingepalmd maar toen niet zijn match was oid.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 17:57 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Hm, nou Nova is dit jaar er voor het eerst en ik zou het wel leuk vinden als ze samen met iemand naar het kamp is gekomen.. En wat Wyatt betreft sta ik open voor alles. Een male best friend kinda something, misschien een meisje die hij eerder heeft ingepalmd maar toen niet zijn match was oid.


    Ik heb Brandon, ik zal zo even de rollen doorlezen


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sempre schreef:
    Hm, nou Nova is dit jaar er voor het eerst en ik zou het wel leuk vinden als ze samen met iemand naar het kamp is gekomen.. En wat Wyatt betreft sta ik open voor alles. Een male best friend kinda something, misschien een meisje die hij eerder heeft ingepalmd maar toen niet zijn match was oid.

    Ze kan mijn tweeling wel al kennen van te voren?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sempre schreef:
    Hm, nou Nova is dit jaar er voor het eerst en ik zou het wel leuk vinden als ze samen met iemand naar het kamp is gekomen.. En wat Wyatt betreft sta ik open voor alles. Een male best friend kinda something, misschien een meisje die hij eerder heeft ingepalmd maar toen niet zijn match was oid.



    Ja ik twijfel nog wat ik met Faye ga doen D; Want ik zou het chill vinden als ze al wat mensen kent, maar als ze van de lijst zou weten zou ze niet zo snel weer terug komen haha. Of haar ouders moet haar dwingen, maar dan zou ze ver bij alle begeleiders uit de buurt blijven :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben voor Zahira ook nog op zoek naar een female best friend! Verder sta ik voor alle relaties open.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Micheal staat open voor van alles, dus suggesties zijn welkom (;


    El Diablo.

    Ook Avery staat open voor relaties, voor wie wil?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben voor Cass op zoek naar enkele banden:
    • Begeleider waar hij het redelijk mee kan vinden en zelfs een 'vriend' kan noemen (houd rekening met Cass' z'n persoonlijkheid, het is geen schatje)
    • Begeleider waarvan hij het meisje van de lijst 'af heeft gepakt' door haar het bed in te praten
    • Begeleider waar hij regelmatig mee op de vuist gaat, maar met wie het drie minuten later weer BFF's is
    • Begeleider met wie hij een extra weddenschap heeft naast de lijst: zo veel mogelijk meisjes in één zomer versieren
    • Meisje die al vaker op kamp is geweest en waar hij regelmatig seks mee heeft
    • Meisje wat hij in heeft gepalmd en daarna hard heeft laten vallen
    • Iemand die (deels) van zijn verleden af weet
    • Andere ideeën zijn welkom. . .


    •

    Horvath schreef:
    Ik ben voor Cass op zoek naar enkele banden:
    • Begeleider waar hij het redelijk mee kan vinden en zelfs een 'vriend' kan noemen (houd rekening met Cass' z'n persoonlijkheid, het is geen schatje)
    • Begeleider waarvan hij het meisje van de lijst 'af heeft gepakt' door haar het bed in te praten
    • Begeleider waar hij regelmatig mee op de vuist gaat, maar met wie het drie minuten later weer BFF's is
    • Begeleider met wie hij een extra weddenschap heeft naast de lijst: zo veel mogelijk meisjes in één zomer versieren

    • Meisje die al vaker op kamp is geweest en waar hij regelmatig seks mee heeft
    • Meisje wat hij in heeft gepalmd en daarna hard heeft laten vallen
    • Iemand die (deels) van zijn verleden af weet
    • Andere ideeën zijn welkom. . .


    This could be Brandon, either one


    We've lived in the shadows for far too long.

    Granian schreef:
    (...)

    This could be Brandon, either one


    Als je een voorkeur hebt, mag je kiezen. Anders kunnen we ze nog combineren. :Y)


    •

    Nog een vraagje trouwens: ik neem aan dat er verschillende leeftijd secties/locaties zijn op het kamp? Gezien het tot 22 is, maar sommige gaan er volgens mij al heen sinds ze 12 zijn, en 12 jarigen en 22 jarigen op hetzelfde stuk zetten zou echt super onverantwoordelijk zijn haha. sorry, i was a camp counselor myself ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Horvath schreef:
    (...)

    Als je een voorkeur hebt, mag je kiezen. Anders kunnen we ze nog combineren. :Y)


    Ik denk de eerste van de twee?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Horvath schreef:
    Ik ben voor Cass op zoek naar enkele banden:
    • Begeleider waar hij het redelijk mee kan vinden en zelfs een 'vriend' kan noemen (houd rekening met Cass' z'n persoonlijkheid, het is geen schatje)
    • Begeleider waarvan hij het meisje van de lijst 'af heeft gepakt' door haar het bed in te praten
    • Begeleider waar hij regelmatig mee op de vuist gaat, maar met wie het drie minuten later weer BFF's is
    • Begeleider met wie hij een extra weddenschap heeft naast de lijst: zo veel mogelijk meisjes in één zomer versieren

    • Meisje die al vaker op kamp is geweest en waar hij regelmatig seks mee heeft
    • Meisje wat hij in heeft gepalmd en daarna hard heeft laten vallen
    • Iemand die (deels) van zijn verleden af weet
    • Andere ideeën zijn welkom. . .


    Got Micheal for this? Kijk maar waar hij bij past


    El Diablo.

    Ik ga morgen even reageren op alles, want carnaval!


    •