• Ik ben vandaag wezen winkelen en heb echt zo'n leuk jurkje en nieuwe schoenen gekocht:





    Ik ben er echt heel blij mee :9~

    Maar om het nuttig te houden, wat hebben jullie laatst gekocht/willen jullie nog graag kopen? (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dit shirtje heb ik vrijdag besteld:9~


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42


    zonder petticoat


    :Y)


    Shoganai i ne~

    Ik ben al lang niet meer om kleding gaan winkelen, helaas.

    My baby


    I may not always be perfect, but I'll always try.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben al heel lang niet meer uit winkelen geweest, ik heb steeds geen geld xd Het laatste wat ik heb gekocht is dit jurkje, in het ZWART! Daar kon ik geen plaatje van vinden ;l Maar ik heb een hekel aan roze haha, dus hij is in dus zwarttt c:


    Alis volat propriis.

    Dat jurkje is van shoeby, haha :'D
    Het laatst dat ik heb gekocht is de glamour denk ik.

    allerij riemen, kettingen, 0oorbellen, stopdassen, bretels, rokken.
    alles om mijn kleding op te pimpen : )


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Fragile schreef:
    Dat jurkje is van shoeby, haha :'D
    Het laatst dat ik heb gekocht is de glamour denk ik.


    Jaa, inderdaad, haha (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    BePretending schreef:


    zonder petticoat


    :Y)


    I like the dress ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    I like the dress ^^

    dat is een rok x'D


    Shoganai i ne~

    BePretending schreef:
    (...)
    dat is een rok x'D


    Oh, ik dacht dat dat bovenstukje er gewoon aan vastzat, gheghe. In dat geval: I like the skirt ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nice!
    Ik wil nog... een gehele nieuwe kledingkast.


    Food.