• Zeg het hier als je geslaagd of gezakt bent voor het examen! Ik wordt morgen gebeld tussen 2 en 3. Spannend!!

    Praat er hier over!

    Mod edit; Dit topic gaat over het Centraal Examen in Nederland. Dat is anders dan de examens in België, in België heb je een aantal keer per middelbaar schooljaar examen, in Nederland alleen aan het einde van alle middelbare schooljaren.

    Edit 2; Alleen in dit topic kan je praten over het examen, of je geslaagd of gezakt bent, etc. Andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 juni 2011 - 11:27 ]


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Ik ben al geslaagd zakken kan ik niet.


    Some angels have no wings.

    Ik moet 7 juli pas achter mijn puntenbriefjes!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Louisaaa schreef:
    Ik ben al geslaagd zakken kan ik niet.

    Heb je het al gehoord dan?


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Nee maar ik heb goede cijfers en ik hoef alleen maar 1 en 3 te halen en dan ben ik al geslaagd maar ik ga er van uit dat ik niet zak.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Nee maar ik heb goede cijfers en ik hoef alleen maar 1 en 3 te halen en dan ben ik al geslaagd maar ik ga er van uit dat ik niet zak.

    Oke, ik denk dat ik 1 onvoldoende heb (5) voor Natuurkunde, dat ging slecht. Maarja, succes ermee in ieder geval!


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Ik hoor het donderdag.. Vind het spannend!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik krijg het 29 juni pas te horen. Maar ik kan niet gezakt zijn, of ik zou voor veel vakken onder de twintig procent op mijn laatste examens moeten halen. En euhm, ik zou al heeeeeel scheef moeten gaan om onder de twintig procent te halen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    weet ik 29 juni pas pas


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik word morgen na 4 uur gebelt.
    Ohman, ben echt zenuwachtig. Maar ben bang dat ik gezakt ben, weet het haast wel zeker ):


    Sometimes it's best not to care.

    ik krijg het 30 juni te horen :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik word donderdag tussen 3 en 5 gebeld. aaah ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik word morgen tussen 1 en 2 gebeld :S
    ben wel zenuwachtig, het kan alle kanten opgaan namelijk


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Weet ik pas op 29 juni, maar 't examen ging goed =).
    Nog twee examens en dan ben ik er vanaf ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    IK heb nu maar net mijn eerste examen gedaan. :')
    Het is verre van perfect, maar ik heb al wel slechtere examens gedaan. ^^


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik krijg het donderdag morgen te horen!