• Ik weet dat het ontbijt erg belangrijk is en zo maar ik krijg 's ochtends geen hap mijn keel door.
    Heel raar want ik heb wel honger maar krijg het eten gewoon niet doorgeslikt.
    Ik weet niet of iemand anders dit ook heeft?
    Heeft iemand tips? Dan ben ik je eeuwig dankbaar. (bloos)

    Ik haat het om 's ochtends te eten, en ik sla het soms over, maar mijn moeder kan nogal zeiken >.<

    Drink eerst iets, zodat het zeg maar makkelijk glijd? (x
    &anders misschien muesli ofzo 's ochtends eten?


    Me so good.

    Ik heb dat ook wel eens.
    Actimel drinken?
    Bij mij helpte het soms.

    Ik heb geen honger en krijg niets door mijn keel, dusja (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    gewoon eten, doe ik ook (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik heb dat ook :'D


    Shoganai i ne~

    Native schreef:
    gewoon eten, doe ik ook (:

    Dat is juist het probleem, het lukt me niet >.<
    Ja I know, dat klinkt raar maar het is echt zo.

    North schreef:
    Ik heb dat ook wel eens.
    Actimel drinken?
    Bij mij helpte het soms.

    Tja ik drink Optimel... maar dat is natuurlijk niet genoeg als ontbijt ;P

    Eerst een kopje thee drinken? Komt je keel wat losser?
    Maar geen idee, ik eet eigenlijk nooit of zelden 's ochtends. Ik krijg het ook echt niet weg, wordt gewoon misselijk dan en krijg het niet doorgeslikt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Begin gewoon met iets kleins en lekkers. Een koekje ofzo, zo heb ik dat ook leren doen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb dat ook altijd.
    Mijn tip is, iets eten waar je dol op bent. Dan eet je het meteen door.
    Het werkt in ieder geval wel bij mij :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Dat had ik eerst ook, maar tegenwoordig ontbijt ik elke dag. Komt omdat ik 18 ben, moet ik me volwassen gedragen en ontbijten hoort daarbij x'D


    -

    Ik vind het ook niet fijn om 's ochtends te eten, maar ik weet dat het goed voor je is, en daarom doe ik het gewoon (a')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Animale schreef:
    Begin gewoon met iets kleins en lekkers. Een koekje ofzo, zo heb ik dat ook leren doen.

    Bedankt voor de tip!

    Probeer eerst een glas water te drinken en begin te ontbijten met iets héél lichts. Zoals cornflakes, niet meteen een hele omelet met boterhammen, hé ;'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Gewoon eten, of misschien Goeie Morgen ofzoiets.. Je raakt er vanzelf wel gewend aan.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.