• Mensen met stijl haar denken misschien 'WOOW, ik wil ook krullen ;oo'
    Nou, ik beleef er echt geen plezier aan o.o
    Krullies, hebben jullie dat ook dat je soms gewoon echt geen kapsel weet aan te nemen, en dat de noodoplossing dan de stijltang is?
    Krijg ook vanallerlei bijnamen --
    Heb redelijk hevige krullen. Het enigste wat ik altijd geweten heb is = Om krullen toch nog mooi te laten lijken, kam je ze best niet als ze droog zijn. AARGH, krullen, liever niet o.o


    Owl you need is love.

    Ik heb niet echt slag maar ook geen krullen. Gewoon van dat eigenwijze kut haar. Meestal stijl ik het (':


    Only those who listen can hear

    Ik zou het ook willen stijlen maar als ik het te vaak doe, dan zie ik eruit als een blank afrikaantje die zn vingers in het stopcontact heeft gestoken. (cat)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 20:00 ]


    Owl you need is love.

    Animale schreef:
    Ik heb van dat raar haar. Zo geen krullen en ook geen stijl haar. Nog iemand? ;d

    IK MELD ME AAN!
    weet je wat het ergste is? bij mij is het soms écht krullerig en soms écht stijl, maar allebei dan natuurlijk hé


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ben wel blij met mijn krullen :'D Ik heb alleen een mengeling van krullen en slag.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Celestial schreef:
    Ik heb stijl haar... ben er op zich wel blij mee denk ik.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Animale schreef:
    Ik heb van dat raar haar. Zo geen krullen en ook geen stijl haar. Nog iemand? ;d


    jup hierzo...


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind krullen veel mooier bij mij staan dan stijlhaar. Ik heb het een stuk of 3 keer laten stijlen maar dat werd echt niet mooi, en één van die keren was met een redelijk eenvoudige stijltang en toen stond mijn haar in 5 minuten weer als één grote pluizebol om mijn hoofd heen.

    Ik denk dat als je je haar goed verzorgt, je hele mooie krullen kan hebben en je er dan heel leuk uit ziet (:
    Enige nadeel is inderdaad dat je niet veel keuze hebt qua kapsels betreft.. alleen verschillende lengtes en wel of geen laagjes, en wel of geen pony, eigenlijk..

    Ik heb eigenlijk slag in mijn haar (klopt die zin?) xd.
    Maar heb het twee jaar geleden permanent laten stijlen. Het blijft best wel lang zitten en je kan ermee doen wat je wilt. Ik ben er wel tevreden mee (':
    Het hangt er meestal ook vanaf.
    Bij sommige staan krullen mooi en bij andere wat minder

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 20:10 ]


    Keep it simple.

    Ik heb krullen... =D Vroeger vond ik dat vreselijk, maar nu ebn ik er blij mee... =D


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Eerst had ik van die hele kleine krulletjes, die omhoog veerden gelijk =.=
    Maar nu ben ik naar de kapper gegaan en heeft hij iets gedaan, lol, en het is nu veel fijner :'D
    nog steeds krullen, maar anders


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Animale schreef:
    Ik heb van dat raar haar. Zo geen krullen en ook geen stijl haar. Nog iemand? ;d

    Ik heb een slag in me haar en daardoor staat het altijd bol o_o
    en dan pak ik me stijltang (:


    Trust me. I'm the doctor

    ik HOU van mijn krullen! :D ze zijn zo leuk en springerig en krullerig enzo!

    het is trouwens ook gwn minder saai dan van dat plattig haar.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Frida schreef:
    Ik heb eigenlijk slag in mijn haar (klopt die zin?) xd.
    Maar heb het twee jaar geleden permanent laten stijlen. Het blijft best wel lang zitten en je kan ermee doen wat je wilt. Ik ben er wel tevreden mee (':
    Het hangt er meestal ook vanaf.
    Bij sommige staan krullen mooi en bij andere wat minder


    permanent? hoe lang duurt dat?


    Owl you need is love.

    Krullen = kut
    Alleen als ik het inderdaad niet kam als het al droog is, dan kunnen ze nog wel mooi worden.
    Ik stijl het altijd. (:


    Destroy what destroys you.