• .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 8:26 ]

    Mag ik de leider van alpha phi alpha? Ik maak m woensdag als t mag


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Mag ik de leider van alpha phi alpha? Ik maak m woensdag als t mag


    Natuurlijk, ik zet je erbij!

    Mag ik een Kappa Alpha Theta lid alsjeblieft? (:


    tya

    Welkin schreef:
    Mag ik een Kappa Alpha Theta lid alsjeblieft? (:


    Ik zet je erbij!

    Ik neem even een MT terwijl ik er over nadenk. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Zou ik voor nu een lid van Alpha Phi Alpha mogen reserveren?


    chaos makes the muse

    Bloodfeather schreef:
    Zou ik voor nu een lid van Alpha Phi Alpha mogen reserveren?


    Ik zal je erbij zetten!

    Mag ik een Kappa Alpha Theta pledge reserven?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Aesthetica schreef:
    Mag ik een Kappa Alpha Theta pledge reserven?


    Je staat erbij!

    Zou ik een Alpha Phi Alpha pledge mogen reserveren?


    How far is far

    MT! ik heb het heel druk, maar dit soort RPG's zijn zo leuk...


    - thank you for existing -

    Gio

    Naam Giovanni Romeo Durante
    Giovanni • God is genadig
    Romeo • Pelgrim naar Rome
    Durante • Koppig


    Leeftijd 24
    31 October

    Huis Alpha Phi Alpha
    Gio zit al twee jaar stevig op de plek van leider van Alpha Phi Alpha en heeft zeker geen haast om deze plek op te geven

    Innerlijk
    Krachten • Volhardend, beschermend, dapper, charmant, zelfverzekerd, competitief, intelligent, zelfstandig, trouw aan zijn familie, kalm, passievol in de liefde, heel pienter en gewiekst
    Zwaktes • Agressief, casanova, dominant, koppig, emotioneel afstandelijk, duldt geen tegenstand, veeleisend, kent alleen tough love tegenover andere jongens, kil in zaken, traditioneel, achterdochtig

    Uiterlijk Gorka Marquez
    Aan Gio kan je duidelijk zien dat hij van zuid europese afkomst is. Zijn huid is getint en is duidelijk heel trots op zijn lichaam. Hij staat graag in de sportschool en dat zie je terug aan zijn gespierde lijf. Gio heeft een scherpe kaaklijn en neus, smalle lippen, en een charmante witte glimlach. Zijn haren zijn stijl, zwart, en natuurlijk pluizig, met een bruine gloed in de zon. Het enige wat echt apart aan zijn uiterlijk apart is zijn Gio's grijsblauwe ogen. Verder heeft Gio een volledige sleeve tattoo op zijn rechterarm, waar hij heel blij mee is.
    Gio let heel goed op zijn uiterlijke verzorging, alleen zijn nonchalante stoppelbaard laat hij soms op zijn kaken staan. Hij draagt het liefst stijlvolle stoere merkkleding, maar nooit met te veel poespas. Wel draagt hij meestal een luxe horloge, die hij van zijn opa heeft gekregen en een gouden ketting met een kruis eraan die hij vanaf zijn geboorte al draagt en in principe eigenlijk nooit af doet, al draagt hij deze meestal onder zijn kleding.


    Verleden
    Don Leonardo Giovanni Durante • Vader
    Maria Elena Durante-D'Angelo • Moeder
    Elena Gabriella Verona-Durante • Zus
    Flora Maria Durante • Zus
    Zita Elena Durante • Zusje
    Manuel Leonardo Durante • Broertje


    Gio is geboren als oudste zoon van een van de grote Italiaanse mafia families van New York City, en daarmee van de hele VS. Zijn vader een Amerikaanse Italiaan uit een lange lijn van sterke leiders, zijn moeder een importbruid uit Sicilië. Dit betekend dat zijn leven van jongs af aan al anders was dan dat van de meeste andere kinderen. Sowieso waren voor hem volledig andere normen en waarden normaal, maar tegelijkertijd is hij heel streng en traditioneel opgevoed. Tot zijn eerste communie, toen hij 7 was, had hij maar weinig met het 'familiebedrijf' te maken, daarna kreeg hij stukje bij beetje meer inzicht in zijn toekomstige verantwoordelijkheden. Ook werd hij 'getraind' tot de man die hij moet zijn om dit leven aan te kunnen. Gio ging naar een goede school, net als de andere mafioso kinderen, en zorgde ervoor dat hij altijd goede cijfers haalde. Thuis gingen de lessen verder, zeker toen Gio eenmaal naar High School ging. Toen heeft hij ook de eed van trouw gezworen aan de familie en het bedrijf. Als zijn vader eenmaal de mantel neerlegt, waarschijnlijk zodra Gio is afgestudeerd en zijn waardigheid heeft bewezen, zal Gio klaar moeten zijn om de rol over te nemen zonder enige vorm van twijfel of onzekerheid. Hij studeert nu management, om hem een zekere voorsprong te hebben op andere mogelijke 'troonopvolgers'. Ook wil zijn vader dat hij het beste maakt van zijn goede stel hersens, omdat zeker niet iedereen dit mee heeft. Gio zelf ziet op dit moment niet op tegen deze verantwoordelijkheid, puur omdat hij bijna zijn hele leven er al op is voorbereid, maar hij weet ook dat het geen makkelijke opgave is, en vooral dat het heel eenzaam is aan de top, wat misschien ook wel beter is. Zijn zussen zijn niet altijd blij geweest met het feit dat alles nog heel traditioneel is in opzet, maar echte competitie zijn ze voor hem niet. Ten eerste zal het nog heel lang duren voor er een dame het hoofd is van de familie, en ten tweede zien ze ook dat ze relatief veel meer vrijheid hebben in tegenstelling tot Gio. Toch zou niemand kunnen zeggen dat Gio uit de onderwereld komt, maar dat is precies waarvoor de kinderen worden opgevoed. Iedereen heeft twee gezichten, een voor de bovenwereld en een voor de onderwereld, en Gio is heel goed in zijn twee werelden volledig gescheiden te houden.

    Relaties

    Extra
    Er zijn twee plekken naast de campus waar je Gio vaak kan vinden: de sportschool en het familiebedrijf. In de sportschool kan Gio zijn frustraties goed kwijt en het zorgt er ook nog eens voor dat hij er goed uit blijft zien. Hij zorgt dat hij minimaal 4 dagen per week een uur aanwezig is, maar vaak is het een stuk langer en ook wel 5 tot 6 dagen per week. Als oudste zoon wordt er van Gio ook verwacht dat hij het reilen en zeilen van het familiebedrijf leert kennen nu hij volwassen is. Hij zal later het hoofd van de familie, en dus ook het hoofd van het bedrijf worden, en dit is een taak die hij heel serieus neemt.
    Gio leeft op goede koffie, wijn, en croissantjes met nutella. Hij kan net tegen een slap bakkie en is hier ook heel vocaal over. Hij is dan ook altijd degene in het huis die koffie zet. Hetzelfde geldt voor het feit dat hij degene is die altijd de wijn uitkiest, al is hij wel een van de enigen die de wijn drinkt.
    Gio spreekt van huis uit Italiaans en Engels, al heeft zijn Engels duidelijk een Amerikaans Italiaans accent uit New York City.
    Gio heeft en aantal aparte skills en kennis van zaken waar anderen nooit ook maar iets van zullen weten. Hij houdt dit voor zichzelf, maar toch kan je het aan kleine dingen wel merken. Zo zal hij nooit ook maar een klein beetje verschieten van een harde knal, zijn zijn handen super standvastig, en is zijn postuur altijd de perfecte ratio tussen nonchalant, dominant, en zelfverzekerd.
    Gio is 100% hetero en op dit moment nog niet in de mindset op te settelen. Hij snoept graag bij veel verschillende meiden en ziet nu een relatie echt nog als een inperking van zijn vrijheden.
    Ondanks dat de familie van Gio's vader al generaties lang in Amerika woont, ziet hij zichzelf zeker als een Italiaan, vooral ook omdat in zijn vaders familie nooit iemand anders is ingetrouwd dan iemand uit Italie of uit een andere Italiaanse familie in de VS. Gio's moeder is nog een echte Italiaanse en daarom hebben Gio en zijn zussen en broertje ook een Italiaans paspoort naast hun Amerikaanse paspoort.
    Gio rookt en het kan hem niets schelen wat anderen daarvan denken.





    [ bericht aangepast op 28 aug 2018 - 21:59 ]


    Bowties were never Cooler

    Zou ik een Alpha Phi Alpha pledge mogen reserveren alsjeblieft?

    naestivate schreef:
    Zou ik een Alpha Phi Alpha pledge mogen reserveren alsjeblieft?


    Natuurlijk, ik ga je erbij zetten