• Dit lijkt me erg handig als dit mogelijk zou kunnen zijn:
    Dat als er iemand je zo quote -en meestal dan ook antwoord op je reactie-, dat je dan kan instellen dat je alleen van die dingen een mail kan krijgen, snappen jullie? Zoals je als je een reactie kan zetten van 'geen notificatie van reacties', 'alleen een notificatie van de eerste reactie na mij' en 'notificaties van elk bericht achter mij' ofziets. Want als je het tweede kiest, kan die reactie gewoon een andere reactie zijn, en niet bepaald een antwoord op die van jou. En als je een mail krijgt van elke reactie na jou, en dat is toevallig dan een topic met veel reacties, dan zit je mailbox ook snel vol.
    Dus laat maar weten: voor, tegen,...?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Voor.

    Memphis schreef:
    Il vind het wel handig (:

    Ja, ik ook, en ik begrijp helemaal wat je bedoelt.
    Ik ga ook altijd checken of iemand mij heeft gequot, hahaha. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Memphis schreef:
    Il vind het wel handig (:


    I will be.

    Puta schreef:
    Beetje onnodig?

    Als jij dat vind ^^ Maar dan kan je nog altijd aanvinken wat je wilt hé, of je geen mails wilt, of alleen die na jou, of allemaal.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    (...)
    Maar als die dan bijvoorbeeld 16 pagina's al heeft, en dan moet je al die 16 pagina's afgaan of iemand op jouw reactie heeft gereageerd?


    Als jij op pagina 14 een reactie zet, weet je toch dat je niet de eerste 13 pagina's hoeft na te kijken?
    Ik vind het ook onnodig eerlijk gezegd, als je een antwoord wil hebben op bijvoorbeeld een vraag, dan neem je ook wel de moeite om het antwoord te zoeken...

    Voor!

    Hel schreef:
    (...)

    Als jij op pagina 14 een reactie zet, weet je toch dat je niet de eerste 13 pagina's hoeft na te kijken?
    Ik vind het ook onnodig eerlijk gezegd, als je een antwoord wil hebben op bijvoorbeeld een vraag, dan neem je ook wel de moeite om het antwoord te zoeken...

    Maar je onthoud niet altijd op welke pagina je zat hé ;D En als het over die persoon zelf gaat fso...


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    voor.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ik heb het ook ooit eens voorgesteld, en toen werd het afgewezen, maar ik weet niet meer waarom.
    In ieder geval, ik ben helemaal voor!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Ik heb het ook ooit eens voorgesteld, en toen werd het afgewezen, maar ik weet niet meer waarom.
    In ieder geval, ik ben helemaal voor!

    Misschien nu niet meer? ^^ *crossed fingers*


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Heb ik ook al eens aan gedacht, maar wist niet hoe ik het moest uitleggen. Voor! :'D