• Na het topic over dat flirten in een supermarkt, ben ik wel benieuwd wat jullie leukste flirtactie was. :'D
    Of juist het gênantste.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 18:29 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I don't make mistakes, I flirt with them.
    geloof mij, je wilt het niet weten ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ik heb nog niet echt geflirt haha,
    nah niks voor mij,ben ook nog niet echt opzoek naar een jongen,maar vroeger toen ik klein was,was ik op een jongen ,bij onze camping.
    ik keek naar hem toen ik op trampo was.
    ik gleed uit en flikkerde eraf en toen zag hij dat;p


    Where words fail, music speaks

    Marquise schreef:
    I don't make mistakes, I flirt with them.
    geloof mij, je wilt het niet weten ^^


    Geloof mij, ik ben nu zeer benieuwd. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ehm... geen eigenlijk, ik probeer altijd zo voorzichtig mogelijk te zijn. Ik wil niet afgaan. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Nou ik ging met wat vrienden uit, staat daar zo'n chick dus ik zo. ' Hey.. O ik dacht dat ik je kende' -jaja faal actie maar ik had wat lol met vrienden. Zij zo 'oo maar ik ken jou wel'


    #faalfaalfaal


    We're all mad here.

    Ik eh... eigenlijk doe ik dat niet zomaar, tbh.


    Life is hard and then we die

    Solitario schreef:
    Nou ik ging met wat vrienden uit, staat daar zo'n chick dus ik zo. ' Hey.. O ik dacht dat ik je kende' -jaja faal actie maar ik had wat lol met vrienden. Zij zo 'oo maar ik ken jou wel'


    #faalfaalfaal

    Hahaha, zo zou ik ook echt antwoorden. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Met de carnaval zat iemand met mij te flirten. Alleen dan best wel op een falende manier.


    "Ignite, my love. Ignite."

    xRadio schreef:
    (...)

    Geloof mij, ik ben nu zeer benieuwd. :'D


    Wel, ik zelf flirt weinig tot niet, dus mijn fails zullen het al niet zijn. Maar die jongens van tegenwoordig, je wilt het niet weten, (niet dat ze allemaal zo zijn natuurlijk ^^) Het begint met falende openingszinnen, tot jongens die zo heel stoer op me afkomen en als ze dan voor mij staan, mij niet eens durven aanspreken. Of jongens die beginnen te stotteren. eentje liet zelfs zijn ijsje op mijn vriendin vallen. niet dat ik zo in de smaak val bij jongens, eerder het tegenovergestelde, dit zijn dingetjes die al heel lang meegaan. :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Solitario schreef:
    Nou ik ging met wat vrienden uit, staat daar zo'n chick dus ik zo. ' Hey.. O ik dacht dat ik je kende' -jaja faal actie maar ik had wat lol met vrienden. Zij zo 'oo maar ik ken jou wel'


    #faalfaalfaal


    Hahaha, nu hoor ik het haar echt op zo'n hele foute manier zeggen :'D.

    Hmm, ik weet niet of ikzelf al eens iets heel genants heb gedaan. Maar die twee dingen die ik je in dat andere topic al heb verteld, waren dat best wel, haha :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Captain schreef:
    (...)
    Hahaha, zo zou ik ook echt antwoorden. :')

    Het ergste is dat ik haar echt kende, ik heb bandrepetitie na haar hahaha. : D


    We're all mad here.

    Marquise schreef:
    (...)

    Wel, ik zelf flirt weinig tot niet, dus mijn fails zullen het al niet zijn. Maar die jongens van tegenwoordig, je wilt het niet weten, (niet dat ze allemaal zo zijn natuurlijk ^^) Het begint met falende openingszinnen, tot jongens die zo heel stoer op me afkomen en als ze dan voor mij staan, mij niet eens durven aanspreken. Of jongens die beginnen te stotteren. eentje liet zelfs zijn ijsje op mijn vriendin vallen. niet dat ik zo in de smaak val bij jongens, eerder het tegenovergestelde, dit zijn dingetjes die al heel lang meegaan. :'D

    Nu wil ik wel weten hoe je eruitziet, heartbreaker, haha x')


    Where there is a sea there are pirates...

    Solitario schreef:
    (...)
    Het ergste is dat ik haar echt kende, ik heb bandrepetitie na haar hahaha. : D

    Haha, idioot. Ik zie het al helemaal voor me. xd


    Where there is a sea there are pirates...

    Euh. Met mijn crush, we zaten samen te fietsen, en toen viel ik per ongeluk van me fiets af toen ik hem een schouderklopje wou geven ;_;.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Euh. Met mijn crush, we zaten samen te fietsen, en toen viel ik per ongeluk van me fiets af toen ik hem een schouderklopje wou geven ;_;.

    -out-


    Where there is a sea there are pirates...