• Ik heb besloten om lenzen te gaan dragen, maar elke keer als ik ze op mijn pupil wilt zetten knipper ik met mijn ogen, en dan gaat het dus niet. Wat kan ik er aan doen om dat te laten stoppen? Of weten jullie waarom dit gebeurt? Bij mijn zus ging het in één keer goed, dit vind ik raar..


    We accept the love we think we deserve.

    Kun je je oogbol niet wat wegdraaien? Dan heb je minder snel de neiging om te knipperen..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Neem anders nachtlenzen? haha, misschien je oog beter openhouden?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heb je wel geleerd hoe je ze in moet zetten? Want zoals ik het heb geleerd, hou je met je ene hand onder je oog open en met de andere aan de bovenkant en met je wijsvinger zet je 'm dan in, als je gewoon je vingers op z'n plek houdt moet je dan niet kunnen knipperen. -ik kan niet uitleggen-
    En anders moet je gewoon even doorzetten, probeer je oog open te houden en niet zo te letten op die lens en 'm er gewoon in te zetten. Succes!


    “Love is a contradiction.”

    Had ik ook, gewoon blijven proberen. Bij mij duurde het een halfuur voordat het me eindelijk lukte xD Maar na een paar dagen ging het al veel sneller


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat is een reflex. Als er iets dichtbij je oog komt, dan gaat je oog in een reflex knipperen. Maar ik denk dat je er aan moet wennen en het gewoon moet blijven proberen. Bij sommigen gaat het sneller dan bij de ander. En ga anders weer naar de opticien als het echt niet werkt? Misschien heeft die wel advies/een oplossing. (:


    wth.

    Mayfly schreef:
    Dat is een reflex. Als er iets dichtbij je oog komt, dan gaat je oog in een reflex knipperen. Maar ik denk dat je er aan moet wennen en het gewoon moet blijven proberen. Bij sommigen gaat het sneller dan bij de ander. En ga anders weer naar de opticien als het echt niet werkt? Misschien heeft die wel advies/een oplossing. (:

    Thanks Lil, ik ga het proberen. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Als het goed is heb je geleerd hoe je ze in moet doen, en op die manier moet het wel lukken. Het is wennen, de 1e paar dagen lukte het mij ook nooit meteen. Oefening baart kunst (bloos)


    -

    Endure schreef:
    Neem anders nachtlenzen? haha, misschien je oog beter openhouden?

    Wat is dan het verschil tussen dag en nachtlenzen?


    We accept the love we think we deserve.

    Lightweight schreef:
    (...)
    Wat is dan het verschil tussen dag en nachtlenzen?


    Nachtlenzne doe je 's nachts in en daglenzen overdag..? --


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Nachtlenzne doe je 's nachts in en daglenzen overdag..? --

    Ja, maar dat is dan toch hetzelfde probleem? Laat maar.


    We accept the love we think we deserve.

    Je moet je ogen dan ook openhouden met je andere hand :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat hoor je geleerd te hebben bij de opticien en de eerste dagen zijn lenzen gewoon een hel, feit. :'D

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 19:12 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Lightweight schreef:
    (...)
    Ja, maar dat is dan toch hetzelfde probleem? Laat maar.


    Dat wel, maar je hebt dan niet het probleem dat het overdag niet lekker zit, want je slaapt en dan heb je er niks van door.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bij mij (nachtlezen) helpt het als ik mezelf aankijk in de spiegel en als ik bijna met mijn lens op mijn oog zit (express) een keer knipper, en vervolgens 'm langzaam op mijn oog plaats.
    Maar idd, hebben ze je het niet uitgelegd? (hoe je lenzen in moet doen)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Chicklit schreef:
    Heb je wel geleerd hoe je ze in moet zetten? Want zoals ik het heb geleerd, hou je met je ene hand onder je oog open en met de andere aan de bovenkant en met je wijsvinger zet je 'm dan in, als je gewoon je vingers op z'n plek houdt moet je dan niet kunnen knipperen. -ik kan niet uitleggen-
    En anders moet je gewoon even doorzetten, probeer je oog open te houden en niet zo te letten op die lens en 'm er gewoon in te zetten. Succes!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.