• Boys and girl, ladies, and the gentlemen!

    Het is een heugelijke dag in de geschiedenis van mijn quizletaccount, want het is vandaag precies (precies? ja, écht precies!) (nou, oké, plus een uurtje) vijf jaar geleden dat ik dit account heb aangemaakt op Quizlet! :Y)

    Nu loop ik al een paar weken te loeren naar die statistieken, want voorgaande jaren miste ik het telkens om op bewust mijn jubileum te vieren. Maar dit jaar had ik een echo van Bianca del Rio in mijn hoofd ("Not today, Satan. Not today.") en ik heb de daagjes braaf afgeteld. Nu was ik vandaag enigzins verbaasd, want ik had berekend dat nu ein-de-lijk de teller van 4 jaar, 12 maanden en nog wat zou gaan, maar jawel, vandaag begon de dag met: 4 jaar, 13 maanden, etc. Dus excuses naar de lieve Moderator Nyssa die een vage mail met een al even vage vraag van mij hierover heeft gekregen (ter verduidelijking: als een jaar opeens 13 maanden schijnt te hebben ga ik vragen stellen over mijn bestaan).

    MAAR, dat is niet alleen belangrijk! Wat, nóg meer? Ja, nóg meer! Allereerst een gif die in meer of mindere mate regelmatig mijn gedrag op Quizlet toelicht:


    (Gelukkig is ook niet alles bar en boos met mij en gedraag ik me uiteindelijk het grootste gedeelte van de tijd als een net, opgevoed, negentienjarig meisje. :Y))


    Verder een shout-out naar Sofie (Dalgliesh), die toentertijd nog geen Moderator was, maar al wel net zo behulpzaam is als nu, want zij stuurde heel lief als eerste een gastenboekberichtje naar mij waar ze me welkom heette op Q. Dus, Sofie, dank je wel, je hebt zo'n goede indruk gemaakt dat ik me dit vijf jaar later nog herinner en er nog steeds blij van word. c:
    Verder een dikke vette shout-out naar heel Q, want jullie blijven me genoeg interesseren om al vijf jaar lang nog steeds naar Quizlet te komen. Ik heb veel inactiviteit gekend, maar ook veel activiteit en welke van de twee het ook was, Quizlet never failed to enjoy me. Dus, kusjes voor jullie. (flower)

    Dus, om dit weekend nog een beetje vrolijk af te sluiten én een einde te maken aan mijn idiote geratel, als slotstuk: een gif van en taart waar we helaas niet van kunnen eten, maar waar we ten minste nog soort van blij van worden door ernaar te kijken. :Y) Dus: cheers to many good years, cheers to many to come and cheers to y'all want het is zondag en we hebben een opvrolijker nodig:


    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 22:00 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Woeeeh, gefeliciteerd!!! *O*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Woehoe, gefeliciteerd! Q is awesome.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gefeliciteerd! *O*


    Yay, proficiat!^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Archie schreef:
    Woeeeh, gefeliciteerd!!! *O*


    16 - 09 - '17

    Congraaaaattzz!!!!! En dat met die 13 maanden had ik ook, dus je bent niet alleen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Archie schreef:
    Woeeeh, gefeliciteerd!!! *O*


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Gefeliciteerd!

    Gefeliciteerd met je 5 jaar!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd! *O*


    Take me to wonderland

    Adornanble schreef:
    Gefeliciteerd!


    26 - 02 - '16

    Ik kan nu enorm blind zijn, maar volgens mij is het vandaag pas, over een uurtje. (krul) Toch proficiat! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik kan nu enorm blind zijn, maar volgens mij is het vandaag pas, over een uurtje. (krul) Toch proficiat! *O*


    Hahahaha, nope, je hebt gelijk :')


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ah, dank jullie wel allemaal! :Y)(flower)

    +


    Ledecky schreef:
    Ik kan nu enorm blind zijn, maar volgens mij is het vandaag pas, over een uurtje. (krul) Toch proficiat! *O*


    Klopt, dat is mij ook net verteld. De precieze datum is inderdaad 13 maart, maar dat wist ik dus niet. Maar nu wel, hehe. c;

    [ bericht aangepast op 14 maart 2017 - 15:23 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Beter te vroeg dan te laat. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."