• De laatste tijd haal ik echt super slechte cijfers. Ik weet niet echt waar het doorkomt. De laatste tijd zijn er wel wat dingen gebeurd enzo. Ik weet dat ik het kan, want in het eerste & tweede trimester ging het best goed! Maar de laatste tijd.. Ik haal echt slechte cijfers en wil het wel maar het lukt niet. Ik word er nogal depresief van & sagi en maak veel ruzie. Ook heb ik een bijgeloof gekregen. En mn denken is gewoon heel anders. Ik weet niet echt wat ik er tegen kan doen, & weet dat ik het wel probeer en wel me best doe! xox’

    ps. Weten jullie something ?

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 21:22 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Kan je misschien erover praten met je leerkrachten? Of je ouders? Misschien komen jullie er samen uit, maar ik vind dat je dat echt aan iemand moet vertellen op school, zodat er op een of andere manier rekening mee wordt gehouden.
    Veel sterkte, het komt vast wel weer goed. (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Iedereen heeft wel eens een dipje qua cijfers. Gewoon proberen je hoofd boven water te houden en niet teveel op die slechte cijfers te richten ;D Dan komt het helemaal goed!


    To infinity and beyond •

    ik heb het op de moment ook. ik ga blijven zitten, zeker weten. Bovendien kunnen we niks meer maken.


    -

    LadyKaulitz schreef:
    ik heb het op de moment ook. ik ga blijven zitten, zeker weten. Bovendien kunnen we niks meer maken.
    maybe ik ook wel.. Maar maybe ga ik ook wel een nivieu lager. dan ga ik me op havo richten .


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik weet hoe je je voelt hunney. Dat heb ik de laatste tijd ook heel erg. Daarom ben ik ook van plan om na deze week ene tijd niet op Q te komen pas als me toetsweek is afgelopen

    Positive schreef:
    Ik weet hoe je je voelt hunney. Dat heb ik de laatste tijd ook heel erg. Daarom ben ik ook van plan om na deze week ene tijd niet op Q te komen pas als me toetsweek is afgelopen
    Ik ga dat misschien ook doen ja .


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Oké, dit klinkt misschien héél erg stom, maar het heeft mij vorig jaar heel erg geholpen: probeer de stof léuk te vinden. Blijf gewoon denken: 'Oké, nog 5 bladzijden, dat is weer een puntje extra op m'n toets!'. Enne.. een Q-break helpt ook altijd wel. -aa-


    It's time to be happy again.

    Champagne schreef:
    Oké, dit klinkt misschien héél erg stom, maar het heeft mij vorig jaar heel erg geholpen: probeer de stof léuk te vinden. Blijf gewoon denken: 'Oké, nog 5 bladzijden, dat is weer een puntje extra op m'n toets!'. Enne.. een Q-break helpt ook altijd wel. -aa-
    Ik ga een Q break doen ja denk ik. En ik ga jou methode gebruiken dankje!


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    > Verplaatst naar School.

    En tja, daar heb ik zelf momenteel ook last van. Ik kan me er deze periode gewoon niet meer toe brengen om te leren/huiswerk te maken, maar het is wel nodig. Plus ik zit de laatste tijd een beetje in een dipje, maar goed.
    Ik weet dus niet wat je eraan kan doen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.