• Wie telt er mee af naar maandag 15 oktober? *O*

    De jury
    Afwisselend Jonas Geirnaert, Jeroom, Rik Verheye, Sven De Leijer, Bart Cannaerts, Karen Damen, Stefaan Degand, Jan Jaap van der Wal, Herman Brusselmans, Barbara Sarafian, Marc-Marie Huijbregts en Wim Helsen.

    De kandidaten
    Saartje Vandendriessche
    Soe Nsuki
    Pieter Delanoy
    Sven Gatz
    Youri Mulder
    Wouter Vandenhaute
    Wim Lybaert
    Viktor Verhulst
    Tourist LeMC
    Saïd Boumazoughe
    Rani De Coninck
    Pieter De Crem
    Clara Cleymans
    Dominique Van Malder
    Brigitte Kaandorp
    Boris Van Severen
    Annelies Van Herck
    Liesa Naert
    Luca Brecel
    Michèle Cuvelier
    Niels Albert
    Omar Souidi
    Peter Van de Veire
    Layla El-Dekmak
    Julie Colpaert
    Jinnih Beels
    Jeroen van Koningsbrugge
    Hugo Borst
    Hans Vanaken
    Hakim Chatar
    Guy T'Sjoen
    Frank Boeckx

    [ bericht aangepast op 16 okt 2018 - 10:33 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik moet zeggen dat ik dit seizoen weinig favorieten heb. Viktor Verhulst komt het meeste in de buurt. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Heeft er nog iemand gekeken gisteren? ^^ Ik vond het alvast een leuke aflevering om mee te starten. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Is dit ergens terug te kijken?


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Oei, ik heb de eerste al gemist :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zie dit topic nu pas, dacht dat er geen was gemaakt. ;o

    Frodo schreef:
    Oei, ik heb de eerste al gemist :c
    Same, hoe kon ik dat vergeten terwijl ik er zo naar uitkeek, lol. ._. Ik dacht gisteren toen ik achter de tv zat van "Hm, ging ik vandaag niet iets volgen?", maar bleef daarna iets kijken dat toevallig op stond. :')

    Ik ken maar 4 kandidaten (bij naam, misschien als ik hun gezicht zie dat ik er meer ken). :p

    Vind het wel leuk dat Barbara nu in de jury zit. Die was zo zichzelf bij het vorig seizoen, zalig. Jammer dat Stefaan er weer in zit, ik vind hem echt niet tof.. En ik ben niet iemand die mensen snel onsympathiek vind. Aan hem kan ik me wel ergeren.


    Ik wil een tuin vol egels

    Maim schreef:
    Is dit ergens terug te kijken?
    Op VIER.be, maar dan moet je een account aanmaken. En ik denk dat ze tijdens het weekend herhalingen uitzenden.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Ik zie dit topic nu pas, dacht dat er geen was gemaakt. ;o (...) Same, hoe kon ik dat vergeten terwijl ik er zo naar uitkeek, lol. ._. Ik dacht gisteren toen ik achter de tv zat van "Hm, ging ik vandaag niet iets volgen?", maar bleef daarna iets kijken dat toevallig op stond. :')

    Ik ken maar 4 kandidaten (bij naam, misschien als ik hun gezicht zie dat ik er meer ken). :p

    Vind het wel leuk dat Barbara nu in de jury zit. Die was zo zichzelf bij het vorig seizoen, zalig. Jammer dat Stefaan er weer in zit, ik vind hem echt niet tof.. En ik ben niet iemand die mensen snel onsympathiek vind. Aan hem kan ik me wel ergeren.

    Ja ik vind Stefaan ook ècht niet grappig en stoor me aan hem als hij in de jury zit.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb met geen enkel jurylid problemen, al vind ik Karen haar humor nu niet super. :') Zolang niemand Sam Goris meeneemt ben ik blij. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik moet best wel wat afleveringen inhalen. :') Ik vind het precies minder leuk dit seizoen. Misschien dat ik het begin te ontgroeien of zo? :') Idk why. Heeft iemand dat ook?


    Ik wil een tuin vol egels

    Dit topic dreigt te sterven.

    Hebben jullie een favoriete kandidaat? Ik mag Rani wel. Enthousiast en wel grappig. ^^

    Die ex-baas van Woestijnvis.. Hij bedoelt het waarschijnlijk grappig, maar hij komt nogal dreigend/bazig/arrogant over. :l (Ik heb de aflevering van gisteren alleen nog niet gezien.) Hij was toch ex-baas, niet? Of nog steeds baas? x) Idk anymore.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ex-baas. ^^

    Ik mag Rani ook wel! Verder was ik eigenlijk voor Viktor maar ja, dat heeft niet zo heel lang geduurd. :') En die Boris mocht ik ook wel.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hehe ja, ik vond Viktor ook een toffe! Jammer dat hij er niet lang in zat. Boris is ook wel een goede speler. ^^ En verder vond ik Saïd, Liesa en Michèle ook leuke kandidaten.

    Ik was wel blij toen Julie eruit lag. Ze was een goede speler, maar zo lang erin werd wat langdradig. :'D

    Ik meen trouwens dat Gert Verhulst ooit een score boven 600 had..? Maar Michèle heeft het record met 598. Ik zal me dat van Gert fout herinneren dan, maar ik meen het echt zo onthouden te hebben, omdat ik er zo van onder de indruk was. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    Morgen de laatste! Van mij mag het Julie of Peter worden. Ik ben Michèle wat beu gezien na zeven finaleavonden. :') Bovendien vind ik haar ook niet meer zo tof als eerst. Dus geef mij maar een echte finale tussen Julie en Peter! Al vrees ik morgen voor het Boris-effect bij Julie. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.