• In Augustus dit jaar maken wij op aarde kans om geraakt te worden door een komeet met een doorsnede van ongeveer 1.6 kilometer. Deze komeet wordt momenteel door o.a. NASA in de gaten gehouden.

    Door de zwaartekracht die wordt uitgeoefend op deze komeet door de aarde en het magnetisch veld van de aarde bestaat de kans dat de komeet op de aarde kan inslaan. Onderzoekers denken bij een inslag aan een ramp van catastrofaal formaat.

    bron (want het lukt me niet normaal): http://www.deechtewereld.nl/nieuws/ruimtevaart/161-komeet-in-aantocht-met-mogelijke-zware-gevolgen
    We gaan wel vaak vaarwel zeggen dit jaar.:|

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 9:47 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dan maar op 11 augustus, ik wil nog wel eerst even 19 worden :'D


    -

    Wishful schreef:
    We gaan wel opvallend vaak dood moet ik zeggen. --'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Stereophonic schreef:
    Het zou zwaar kut zijn, maar ik denk niet dat zo'n actie als in de film Armageddon zal helpen. We'll seeee. If we die, we die the same. *O*

    Mooi gesproken! ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik hoop niet dat het gebeurd, want ik heb nog laaaaaaaang geen zin om dood te gaan. Maargoed, als het wel zo is, valt er nu eenmaal niets aan te doen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    hahahahahahahaha we zijn allang al geraakt door en komeet in 2009 xD


    Shoganai i ne~

    En trouwens ik geloof het echt niet. Er is al zo vaak gezegd dat de wereld zou vergaan en dat we allemaal dood zouden gaan. En we leven allemaal nog!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Through schreef:
    En trouwens ik geloof het echt niet. Er is al zo vaak gezegd dat de wereld zou vergaan en dat we allemaal dood zouden gaan. En we leven allemaal nog!

    Sorry, maar "we gaan dood want de zombie's komen" is wel iets heel anders dan een komeet die op ons afkomt. Js.


    Als we echt al dood gaan aan die komeet, zou ik naar reizen naar waar die komeet inslaat, doodgaan in stijl noem ik dat. (cool)

    Man, we keren zoveel keer terug uit de dood dat ik me in Days of our Lives waan.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Man, we keren zoveel keer terug uit de dood dat ik me in Days of our Lives waan.

    Omg. :-D
    Like sand through the hourglass

    Wishful schreef:
    We gaan wel opvallend vaak dood moet ik zeggen. --'


    Captivity schreef:
    Ik dacht dat die komeet pas in November kwam?
    achja,, we zien wel wat er gebeurd ! maken we ook nog eens wat mee ^^


    Klopt. Maar het schijnt dat hij in vaart toe neemt.


    @ sebas
    ik heb een mooi gevoel voor timing (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    oohh, je maakt me bang! :O
    maar langs de andere kant...
    er zijn wel al veel van die voorspellingen geweest, niet? :S
    njaaa, & anders sterven we idd toch allemaal samen. n.n'


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Maar ik vind 't vreemd dat er op geen enkele nieuwssite zoiets staat.. (NOS, RTLnieuws etc.)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 12:03 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    haha, wat een grap
    er is al jaren een komeet in aantocht xD

    Stereophonic schreef:
    Het zou zwaar kut zijn, maar ik denk niet dat zo'n actie als in de film Armageddon zal helpen. We'll seeee. If we die, we die the same. *O*


    Hope goes lost but never dies.